مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: جشنواره استانی کارتون باموضوع دیابت،ویژه هفته سلامت دراین استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،سید محی الدین سجادی گفت: به مناسبت هفته سلامت جشنواره استانی کارتون با موضوع دیابت دراین استان برگزار می شود.

وی افزود: ازجمله محورهای این مسابقه تغذیه نامناسب، عدم تحرک فیزیکی، چاقی و اضافه وزن، مصرف دخانیات و الکل و سابقه فامیلی دیابت خواهدبود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد:علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار هنری خود را تا تاریخ پنجم اردیبهشت سال جاری به آدرس khabar_muk91@yahoo.com  ارسال کنند.

وی ارتقا فرهنگ سلامت در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در همین راستا در هفته سلامت برنامه های متنوعی با شعار غلبه بر دیابت در استان برگزار می شود.

سجادی بااشاره به مهمترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کردستان در هفته سلامت گفت:اجرای برنامه آموزشی ویژه مسئولین فنی کارخانجات مواد غذایی و بازدید از کارخانجات، برگزاری نشست مطبوعاتی تهیه و توزیع بروشور اصول تغذیه سالم، اهداء خون و برگزاری برنامه های آموزشی در مدارس از مهمترین این برنامه خواهدبود.

گفتنی است،از یکم تا هفتم اردیبهشت سال جاری به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.