یک کارگاه چوب بری طعمه حریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید بوبر فرمانده ایستگاه شماره 14 آتش نشانی شیراز گفت:  یک واحد کارگاه چوب بری در یک گاراژ در مجاور کارگاه های جوشکاری و انبار سیلندرهای گاز و انبار mdf به علت نامعلوم طعمه حریق شده بود که پس از اعلام مرکز ستاد فرماندهی بلافاصله با دو دستگاه خودرو اطفایی به محل حریق اعزام شدیم.
وی ادامه داد: با رسیدن به محل و مشاهده شعله و دود زیاد از مرکز درخواست نیروی پشتیبانی کردیم و مشغول به اطفاء حریق شدیم و آتش به سرعت اطفاء شد و از سرایت به کارگاه های مجاور جلوگیری به عمل آمد .  
فرمانده ایستگاه شماره 14 آتش نشانی شیراز بیان کرد: در صورت سرایت آتش به انبار مجاور که سیلندر های گاز lpgدر آن نگهداری می شد خسارات زیادی را به بار می آورد که با سرعت عمل آتش نشانان از بروز این حادثه جلوگیری شد.
 فرشاد مویدی معاون عملیات آتش نشانی شیراز در خصوص غیر ایمن بودن این کارگاه گفت: این گاراژ به صورت نا ایمن و با استفاده از سازه های فلزی به کارگاه های مختلف از جمله انبار چوب، جوشکاری و انبار سیلندر گاز تبدیل شده بود که قرار گرفتن این کارگاه ها در مجاورت هم بسیار نا ایمن است.
در این حادثه ایستگاه  شماره14 و ایستگاه های 3،4،5 و 6 برای پشتیبانی به محل آتش سوزی واقع در کمربندی احمد آباد اعزام شدند.
آتش سوزی در کارگاه چوب + تصاویر

آتش سوزی در کارگاه چوب + تصاویر

آتش سوزی در کارگاه چوب + تصاویر

آتش سوزی در کارگاه چوب + تصاویر



انتهای پیام/ن
برچسب ها: آتش سوزی ، کارگاه ، چوب ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.