کارآگاهان پلیس فتا فردی را که از طریق عضویت در یک شبکه اجتماعی برای یک مادر و دختر ایجاد مزاحمت می کرد شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حسین رضایی" رئیس پلیس فتا استان یزد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: چندی پیش بود که یک خانم با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از فرد ناشناسی در خصوص ایجاد مزاحمت در فضای مجازی اعلام شکایت کرد.

شاکیه به افسر پرونده گفت: "مدت بسیار زیادی است که فرد ناشناسی از طریق شبکه های اجتماعی تلفن همراه برای من و دخترم ایجاد مزاحمت می کند و جدیدا با ارسال تصاویر زشت و مستهجن به گوشی های تلفن همراه من و اقوامم برای من ایجاد دردسر کرده است".

سرهنگ رضایی گفت: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، شماره تلفن همراه متهم را ردیابی کرده و موفق به شناسایی محل اختفای وی شدند.

رضایی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم 45 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی انجام شده از محل اختفای وی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه که متهم از آن طریق برای این خانواده ایجاد مزاحمت می کرد کشف کردند.

وی افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، زمین خواری و .. است در بازجویی های اداره پلیس به نصب یکی از نرم افزارهای تلفن همراه و عضویت در آن و ایجاد مزاحمت برای شاکیه و دخترش اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه متهم روانه زندان شد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه جرایم و مزاحمتیس در فضای مجازی مراتب را به پلیس فتا اعلام کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
دمتون گرم عکس ها واقعا جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
باور نمیشه کرد که خود شاکیه مقصر نباشد.
آخرین اخبار