این روزها برخی دختران رفتارهای عجیب و گاه مردانه‌ای درون خودروهای گران قیمتشان انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رنگ و بوی شهر لباس‌ها و آدم‌هایش این روزها بسیار و بیشتر از آنچه من و شما فکرش رامی‌کنیم دستخوش تغییر شده است.

پوشش بانوان جامعه ایرانی که روزگاری جلادهنده مجله مروارید در صدف و نگین انگشتری داشت حالا رنگ باخته طوریکه آنچه به عنوان مانتو و روسری بر تن برخی از بانوان شهری می‌بینیم هویت اصلی خود را از دست داده‌اند. لباس‌ها بی‌دکمه شده، شلوارها آب رفته و حتی سیگار در انگشتان برخی از زنان جامعه ما عادت شده است.

گویا در یک دنیای دیگری زندگی می‌کنیم. ویترین و لباس‌های برخی بانوان جامعه ما مهمترین مرکز خرید و اشاعه مدل‌های غربی شده است.

رفتار عجیب دختران در خودرو؛از انداختن روسری تا سگ گردانی و کشیدن سیگار


**آیا حجاب اجبار است؟!

وقتی در خیابان های شهر قدم می‌زنی و با دقت هم‌وطنانمان خود را نظاره کنی افراد کم‌حجاب بیشتر به چشم می‌خورند؛ مانتو‌ها بی دکمه، گوش‌ها بیرون و پر از زیورآلات ولی دلیل این نوع پوشش چیست؟

حسین قرائی مقدم جامعه‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره معتقد است: اکنون بانوان کم‌حجاب ما ادای حجاب را در می‌آورند طوریکه به اجبار به رعایت حجاب روی آورده باشند و ظاهر جامعه ما نشان می‌دهد که این قشر از دختران و زنان ما تنها حجاب را اجابت کرده‌اند و به رعایت آن مجاب نیستند.

وی  در ادامه می‌گوید: از لحاظ جامعه شناسی افراد کم‌حجاب به شکلی  کاملاً ظاهری و از روی ترس از مسئولان ارشد شهری و کشوری و یا خانواده خود به حجاب تن داده‌اند چرا که اگر این افراد مجاب شده بودند باطناً به رعایت این مهم می‌پرداختند.

رفتار عجیب دختران در خودرو؛از انداختن روسری تا سگ گردانی و کشیدن سیگار


**جوانان 12 تا 25 ساله‌ در چنگال شوم فرهنگ غربی 

روز به روز پوشش ایرانی اسلامی جامعه ما در حال رنگ باختن و کمرنگ‌تر شدن است و از در و دیوار شهرهای ما فرهنگ ضدحجاب می‌بارد و در این بین جوانان 12 تا 25 ساله‌ بیشتر از سایر افراد در گرداب مهلک اشاعه مدل‌های غربی درگیر شده‌اند.

حسین باهر استاد دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص می‌گوید: این افراد به دلیل اقتضای سنی خود که دنبال آزادی و جلب توجه هستند الگوبرداری بالایی داشته و تحت تأثیر ماهواره در  گرداب اشاعه مدل‌های غربی گرفتار می‌شوند.

رفتار عجیب دختران در خودرو؛از انداختن روسری تا سگ گردانی و کشیدن سیگار

**ایران بهترین بازار فروش فرهنگ غربی

از آنجایی که رنگ و بوی پوشش جامعه ما به گفته مادران و پدران دیگر مثل سابق نیست و هیچ گونه مطابقتی با فرهنگ زیبای ایرانی اسلامی ما ندارد حال سوال اینجاست که این نوع پوشش از کجا آمده است؟

حمیدرضا 30 ساله در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: تمامی آنچه از پوشش چه در پسران و چه در دختران جامعه می‌بینیم همه بازتاب‌ ماهواره است و غربی‌ها فرهنگ خود را در بازارها می‌فروشند، کمتر بوتیک و مغازه‌ای را می‌توانی پیدا کنی که جنس و کالایی مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی ما در آن به فروش برسد.

باران 26 ساله نیز معتقد است: تمامی رفتار ما بازتاب ماهواره و القای ناخودآگاه فرهنگ غربی از جانب سازندگان فیلم‌های کشورهای بیگانه است.

**قبح سیگار شکسته شد

پشت چراغ قرمز در کنار ماشینی توقف کردم که راننده آن خانم بود او سیگار به دست گرفته بود و پوشش مناسبی نداشت وقتی از او جویا شدم گفت: از محدودیت بدم می‌آید و حجاب آزادی مرا سلب می کند و اگر سیگار می‌کشم دلیلش مد است.

باهر جامعه‌شناس در این باره می‌گوید: اکنون سن مصرف قلیان، سیگار و حتی مواد مخدر بین دختران جامعه ما به سن راهنمایی رسیده و این وضعیت نگران‌کننده است.

رفتار عجیب دختران در خودرو؛از انداختن روسری تا سگ گردانی و کشیدن سیگار

**شیوه جدید بدحجابی

اگر در خیابان های شمال شهر تهران حرکت کنیم، دختران و زنانی را می بینیم که مانند مردان  سیگار به دست گرفته ،شال از سر انداخته اند و پسران را تحریک به کورس خیابانی می کنند.

البته رفتار از برخی دختران از این حد نیز گذشته به طوری این افراد این روزها با کوتاه کردن موی خود (مدل پسرانه) پلیس و مردم را فریب داده و در خودروهای گران قیمتشان در شهر تردد می کنند، شاید اگر شما هم از فاصله دور این دختران را ببتید متوجه نمی شوید که آنان پسر هستند یا دختر؟.

از جمله رفتارهای برخی دختران که این روزها در شهر مشاهده می شود همراه داشتن سگ در صندلی کمک راننده است ، سگ های کوتاه از نژدهای مختلف که به قول خودشان میلیون ها تومان ارزش دارند و شناسنامه پاکیزگی نیز دریافت کرده اند.

شاید این گروه اندک از جامعه ندانند که در کشورهایی که از آنها الگو گرفته اند، این گونه رفتارها رذایل فکری تلقی می شود.

رفتار عجیب دختران در خودرو؛از انداختن روسری تا سگ گردانی و کشیدن سیگار

**راه چاره چیست؟

حدوداً از 12 سال پیش کم‌حجابی یا بدحجابی به جامعه ما رسوخ کرده و مانند موریانه به تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی ما پرداخته و روز به روز در حال پیشروی است اما راه چاره چیست؟

باهر جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شهید بهشتی در این خصوص معتقد است: با فراهم آوردن زمینه  اشتغال تسهیل شرایط ازدواج و تهیه فضای مناسب برای سرگرمی، شادی و تفریح نوجوانان و جوانان می‌توانیم از روند رو به کم‌حجابی در جامعه خود بکاهیم.

قرائی مقدم جامعه‌شناس نیز می‌گوید: با به صحنه آوردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در تمامی زمینه‌های زندگی چه پوششی، چه موسیقی و چه موارد دیگر می‌توانیم از ورود فرهنگ غربی ممانعت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
باسلام ،وقتی می بینیم به جامه ای که این همه بی حجاب ها و.‌..جادارنوتودیدهستن،(بیمارستان ها،وبعضی ادارجات دیگر،فروشگاهاو...) چه انتظار داری دختری که اونقد اعتقادش محکم نیست بخواد خودشو کنترل کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۷
خدا همه ی ما را هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۷ تير ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
وای خدای من
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
همون غربیهاهم که بی بندبارندمثل بعضی دخترای ایرانی کمبودندارن وجلوه گری وخودنمایی نمیکنن بخدااوناازماساده تروبی شیله پیله اندای کاش ازاجتماع اونافیلم تهیه میشدونشون میدادیدشماتوفیلم های خارجی ببینیدخانم های بازیگرشون چقدرساده پوشنداونایی که توایران این هنجارشکنی روانجام میدهندصددرصدبیسوادوکمبوددارن درخت هرچه بارش بیشترباشه شاخه اش سربزیرتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اقای رییس جمهور.....اقای ارشاد.....خوابین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
مشکل اینا بیکاری نیس..خیلیاشون کار دارن..پولم دارن...چون فکر میکنن قدرت دارن باید مثله غربی ها باشن تا از بقیه سر باشن...اهل سازکاری با شوهر نیستن...چون خودشیفته هستن..مسئولیت پذیر نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام حرف واسه گفتن زیاد به نظر من همش مقصره این ماهوارست بانشان دادنه این فیلمهاش از کشورهای غربی دقت کردین فیلم نشان دادن بعدش لباسهای که در فیلمها می پوشن واسمون فرستادن برید بازار لباس فروشیها بگردید در تهران ببینید لباس ایرانی پیدا میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
من یه خانم روستایی هستم به واضح در اطرافم میبینم که بعضی دخترا بازیگرها روالگوی خودشون قرار دادن پس برای مقابله باید از راس جامعه باید شروع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
جلوی بدحجابی باید هرچه سریعتر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
من نمی دونم چرا وقتی یه جایی بحث حجاب می شه ایرانی ها اینقد حرف برای گفتن دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
چون به اعتقادات ما ربط داره وما هویج نیستیم ویک اجتماع بزرگ هستیم که حال وروز مردم به همه یه جورایی ربط می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
هر كسى رو تو قبر خودش ميزارن زوركى نميشه ارزشهاى اجتماعى رو با سرم تزريق كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
توقبر که رفتن خودشون میدونن اما میان اجتماع باید به عرف و اعتقادات احترام بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اگه هرکس راتوی قبرخودش میذاشتن که خداانسان رااجتماعی نمی آفرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
زنی گفتن مردی گفتن والا،الان زنه رو میبینی انگار مرده. .. مرده رو میبینی انگار زنه
.
فرهنگ ایرانی اسلامی عالی ترین فرهنگه،مشکل یه عده (که کمم نیستن) اینه که مطالعه نمیکنن این فرهنگ رو و میچسبن به مد و غرب. آره اصلا علمشون از ما پیشرفته تر ولی فرهنگشون که خرابه.میتونیم علمشون رو بگیریم ولی فرهنگشون برا خودشون...والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
وقتی که فشار باشه همین ميشه .نتیجه فشار بیرون آمدن چرک وخون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
این روزا بیشتر از کلمه عشق کلمه آزادیه که به لجن کشیده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام
همه دوستان به نوعی درست می فرمائید
علت همه این مشکلات بیکاری بیکاری بیکاری و فقر فرهنگی هستش
علت اصلی بیکاری بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
محمدپارسا
۲۲:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
اگر تو این مملکت بیکاری بود الان همه جا رو افغانی نمیگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام
علتش را بررسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اینا که خوبه با بدحجابی آقایون باید چکارکرد...................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مطمئن باشید بدحجابی نه تنها مشکلی از درد زنان این جامعه رو حل نمیکند بلکه امار طلاقها تجاوزها و .... نشان میدهد که انها با دست خودشون ارامش و امنیت خود رو در جامعه به خطر میاندازند این ضرب المثل که گور خودش رو بدست خودش کند به ذهن انسان خطور میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
به زور نمیشه کاری کرد..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
تخصیر همون برنامه های اجتماعی و ماهوارها هستند که در جامعه امروزی تاثیر گذار خواهد داشت ولی باید برخورد جدی در برنامه ها اجتماعی بشه تا یه کشوری باحجاب داشته باشیم ولی متاسفم جلوی هیچ کدومش گرفته نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
چیزی نمی کشد که تهران هم شبیه شهر برهنگان فرانسه می شود .با اون رای دادن ها با این پوشش ها با این همه بی غیرتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
خوبه دیگه!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
در جواب دوستمون . دختر ما شاغل شد جدا شد حالا هم که هیچ کسی جلو دارش نیست مادرش هم میکه ما که جوونی نکردیم بزار اون حالشو کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
دوست عزیزی که میگی دردین اجبار نیست ، باید به عرضتون برسونم که در انتخاب دین اجبار نیست اما در عمل به دستورات دین اجبار هست در غیر این صورت شخص باید پاسخگوی اعمال خود در آخرت باشد چون با پذیرفتن دین حجت بر او تمام شده است .
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
باید انسان خصوصا زنها باید حجاب داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اون عزیزانی که میگن ما هزارتا مشکل دیگه داریم اینا چسبیدن به این مشکل، اعلام کنم مناسفانه خود همین بدحجابی متولی خیلی مشکلات دیگه هست که اگه برخوردنشه خطراتی جامعه رو تهدید خواهد کرد اونجا خواهید فهمید چه مشکل بزرگی بوده و ما کوچیک دیدیمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام دوستان . اينقدر نگوييم چرا بااينها برخورد نمي كنند . آيا ما بعنوان پدرومادر اينجور دختران وحتي پسران در خانه با اخلاق اسلامي براي فرزندانمان توضيح داديم و گفتيم كه اين رفتارهاي غير اخلاقي چه عاقبتي براي خودشان وجامعه پيرامونشان دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اتفاقااکثرگرفتاریهای مااز به اصطلاح دارندگان بامدرک تحصیلی بالاوخواص جامعه است وبه غیرازخودهیچکس راقبول ندارند وکبروخودخواهی وثروت حرام وومدرک بالا ولی بی سواد کورشان کرده است.ازاول جلو این بی بندوباریهاگرفته می شد خیلی خوب بود.گرچه دیرهنگام است ولی نبایدناامید شدوچاره ی کارعمل به آموزه های دین مبین اسلام است ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
تا زمانی که حجاب اجباری باشه همینه واز این بد تر هم میشه .بگذاریدمردم خودشان انتخاب کنند خوب وبد دست خود مردم باشه بعد از مدتی همه چیز درست میشه .
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
وقتی شرایط ازدواج جوونا مهیا نباشه میرن دنبال این کارادیگه ، وقتی اشتغال زایی نباشه ، دیگه انگیزه ای نمیمونه برای طرف ک بخواد درس بخونه یا تلاش کنه ، همش میگن این کارو نکن اون کارو نکن ، خدا اول گفته امر به معروف بعد نهی از منکر ! شما چیکار کردی براي این جوونا ک هیجانات شون رو تخلیه کنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مشکل اصلی تازه به دوران رسیده ها هستند که با بیرون گذاشتن مو و گوش ادا درآوردن عقده هاشون و خالی می کنند اگه یه کم فکر کنند میبینند که آدم تو یه. وجب جا می خواباندند ارزش این کارهای رو.نداره با حجاب وعفت هم میشه آدم وار زندگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مشکلات جامعه و مشکلات فرهنگی ما فقط و فقط از اقتصاد ناکارامد و در نتیجه از ام الفساد که همان بیکاریست نشأت میگیرد اگر بخواهیم اینگونه پیش برویم تا ۱۰ سال آینده از اسلام چیزی جز اسمی وجود نخواهد داشت نعوذ بالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
وقتی جوانان نمیتونن ازدواج کنن این مشکلات هم به وجود میاد .
وقتی یک لیوان پر بشه قطعا سر ریز هم میشه .
مشکل جوانان عدم توانایی در ازدواجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
از مسعولین محترم که البته نمیدونم کی مسعوله خواهش میکنم قسمشون میدم که یه فکری بحال این بی فرهنگی و بدحجابی بکنن که روز به روز مردان و پسران ساده لوح نیفتن دنبال اینا.
چه بسا زندگیهایی که بخاطر همین جذابیت های خیابانی از هم میپاشن. به خدا من که دیگه خسته شدم انقدر حرس خوردم که چرا بعضیا اصلأ به فکر ارزش و دین و ارمانهای کشورمون نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
آقایی که میگی خانومای بدحجاب امنیت روحی و روانی رو از شما گرفتن: بهتره بدونید این نوع پوشش زنان برای شما آقایون امتحان الهی هست به خداهم برای توجیه گناهتون میخاین بگین تقصیر خانومها بوده...؟؟؟؟ .نمیگم خانوما کار درستی میکنن اونهاهم به نوبه خودشون در به گناه انداختن شما مقصرن اما خدا باشما مردها در قران صحبت کرده گفته شماهم باید حجاب داشته باشید و حجاب شما انداختن چشمها به پابینه... آقاجون شما نگاه نکن که احیانا امنیت روحی و روانی بهم نریزه.
وطبق گفته دوستمون در دین اجباری نیست و همین خدا در جای دیگه میگه اجبار هیچ لطف و سودی نداره. بزارین مردم خودشون تصمیم بگیرن مثل فرانسوی ها که اصل اسلام و حجاب رو اونجا میشه دید. به قول استاد رائفی پور در فرانسه یه شخصی چون کارفرماش از اسلام متنفر بود در دستشویی نمازشو میخوند. به این میگن مسلمان واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
قسمت اول راقبول دارم امادرموردقسمت دوم بایدبگم که دین مبناش حاکمیته.حاکمیت هم تابع قوانین الهی است.قانون الهی درجامعه هم حفظ حجابه.اینودرنظرداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام.نظرتون با گذاشتن اماکنی جهت رفع نیازهای روحی و روانی و جنسی با عقود اسلامی چیه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
تا وقتی که یه عده با چوب و چماق میان تو خیابون و اسم خودشونو گشت ارشاد میزارن و به روابط دختر و پسرگیر میدن همین آشه و همین کاسه.منی که هیچجوره نمیتونم ازدواج کنم باید چه خاکی سرم بریزم؟نه خب بیاین جواب بدین دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
راه ازدواج را چشم وهم چشمی بسته چه ربطی به ارشاد داره
ارشاد وظیفش جلوگیری از تظاهر به فساده دستگاههای دیگه وظیفشونو عمل نکردن به ارشاد چه مربوطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
من با500 هزارتومان عقدکردم.توقعاتتون بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
این گونه ناهنجاری ها معلول هستند و برای کاستن آنها باید علل را جستجو کرد و به حل آنها پرداخت یکی از علل و شاید مهمترین آنها عدم ازدواج به موقع این قشر از جامعه هست که خود آن نیز عللی دارد مانند اقتصاد ویران جامعه ما ، سخت گرفتن ازدواج توسط والدین و خود زوجین و علل اقتصادی دیگر و مشکلات فرهنگی از قبیل التزام نداشتن زوجین به مسائل معنوی و عدم درک درست از ازدواج
اگر مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه خصوصا در مورد ازدواج به موقع حل شود ما دیگر شاهد این حجم از این ناهنجاری ها نخواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
هر چیزی در حد اعتدالش خوبه حتی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
باید با این گونه فسادهابرخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
به هر میزان که از خدا فاصله میگیریم قطعا به همان میزان(شاید هم بیشتر)به شیطان نزدیک میشویم و همراه شدن با تربیت شیطانی چیزی جز پاگشا شدن مواد مخدر،خیانت کاری،بی حیای،سیگار،مشروبات الکلی،قرص های روان گردان،سگ بازی و...... تو زندگیمون نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
صهیونیست ها گفتند وقتی زنان روبی حجاب کنیم مرداشون میبینن هرزه نگار وبی غیرت میشن کارشون تمام میشه
غیرت ازمردان داره برداشته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مشکل‌حجاب‌نیست‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
به گفته امام علی علیه السلام فقر از هر دری که وارد شود ایمان از در دیگر میرود و این فقر همان فقر اقتصادی در درجه اول میباشد و دوم فقر فرهنگی که میتوان به جرأت گفت معضل بیکاری مسبب این گونه ناهنجاری میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
برای جوانان شغل اگرایجادشود که سرگرم کارباشند یقینا ازاین وقایع کاسته خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
حتی در کشورهای اروپایی خانمها به این شکل بیرون نمی آیند
-
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
با احترام
بدحجابی تبعات بدتری از بی حجابی به دنبال دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
حجاب مثل پوست روی یک جنس میمونهمثلا فرض کن مثل پوست روی کیک وقتی کیک میخری هر چی بسته بندی و پوشش بهتر باشه هم خوشمزه تره و به دلت میشینه و هم اطمینان داری یا مثل پوشش درخت وقتی یک درخت که پوشش برگ هاش هست بریزن از ریخت و قیافه میفته ولی برگ داشته باشه تو هر چشمی قشنگ میشه ما انسان ها هم جزءطبیعت هستیم پس بیایید طبیعی برخورد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
برای اینکه فرهنگ ایرانی با فرهنگ اسلامی فرق میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اين افراد ارزشهاي خود را نمي دانند كه اينطور از منزل بيرون مي آيند از آنها سؤال كنيد آيا شما مي دانيد كه ناموس اسلام و ناموس علي ابن ابي طالب هستيد؟ اگر گفتن نه بايد برايشان توضيح داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اینجور افراد متاسفانه فکر میکنند این جور رفتارها مد هست یا کلاس آنها را بالا میبرد ولی واقعا این نشانه کمبود و عقده ای بودن آنهاست ولاغیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اگه مشکلات حجاب و سگ گردانی دخترا رفع بشه.آقا همه مشکلات جامعه برطرف میشه؟بیکاری و بی پولی و گرانی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
هر کس باید برایه زندگی خودش تصمیم بگیره و هر جور که دوس داره زندگی کنه کسی با چوب و زور ادم نمیشه
حجاب هم یه نظر شخصیه
حجاب دلیل پاکدامنی نیست و ممکنه کسی که حجاب درستی نداره پیشه خدا بنده عزیزی باشه حجاب ملاکه خوب بودن نیست مردی که بخواد با بیحجاب یه زن حالش بد شه باید براش تاسف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
غریزه جنس مخالف به طرف مقابل همینه وطبیعیه پس باید
مراقبت باشه تا به هرزه گی نیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اولاطبیعته مرده.ثانیا خداامربه حجاب کرده پس چطورمیتونه انسانی که بی حجابه پیش خداعزیزباشه؟نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
واقعا برای دخترای بی حجاب باید تاسف خورد که چرا خودشونو عروسک کردن و هر روز با یه جراحی زیبایی و یه تیپ جدید اونور آبی میان جلو ما راه میرن
تین مساله هیج دلیلی جز ضعف فرهنگی این دخترنماها نداره
متاسفانه بدتر از رفتار اونها، رفتار بقیه افراد هست که خودشون میخوان به شکل اونا در بیارن
بهتره یه کم به خودمون بیایم و ببینیم که رسانه های خارجی با مدگرایی چه بلایی بر سر ما و از جمله قشر پایین تر جامعه میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
جالب‏ ‏اینجاس‏ ‏که‏ ‏فکرمیکنن‏ ‏خیلی‏ ‏خوشکلن‏ ‏درصورتی‏ ‏که‏ ‏ازقدیمم‏ ‏گفتن‏ ‏میمون‏ ‏هرچه‏ ‏زشت‏ ‏تره‏ ‏بازیگوشیش‏ ‏بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
این رفتارهاهنجارشکنی هست چه ربطی به سبک زندگی داره ازخیلی زمانهای قبل هم حجاب دربین ایرانیهابوده و بدحجابی نوعی هنجارشکنی محسوب میشده شما همین الان هم اگر به به پوشش برخی خانمهای زردتشتی و غیرمسلمان نگاه کنید کاملا مشخصه که حجاب مورد تایید همه زمانهاوفرهنگهابوده اینکه جنابعالی میگید سبک زندگی دقیقا سبک زندگی کدوم جامعه منظورتونه ....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
باید با این گونه فسادها مقابله بشه
-
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
انسان ذاتا از اجبار فرار میکنه
هیچکس شکی نداره که رفتار و واکنش های افراطی و غلط یه عده به دور شدن از فرهنگ حجاب کمک میکنه
لا اکراه فی الدین...قد تبین الرشد من الغی
هیچ اجباری توی دین نیست ،منها راه درست نشون داده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
درانتخاب دین اجباری نیست ولی رعایت قانون کشور اسلامی لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
هنوز نمی خوایم قبول کنیم که عده ای در جامعه هستند که به اعتقادات ما اعتقاد ندارند و اون ها را مریخی تصور می کنیم.
مبلغان غربی کارشون رو خوب انجام دادن که جامعه ی دینی ما به این سمت رفته. مبلغان دینی ما چه کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
مبلغان دینی مامیگویندمواظب لقمه ات باش.مواظب نبودید شده این وضع جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
متاسفانه همینا این فرهنگ زشت به فرزندان خودشون انتقال میدن و یواش یواش جامعه بی بند و بار شکل میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
ما فقط کارها و خوراک هایی که غربی ها به ما می دهند را نقد می کنیم و میگوییم اینطور و آنطور اما خودمان هیچ برنامه و خوراک فرهنگی مناسبی برای جوانانمان نداریم و آنها را رها کرده و تماشاچی هستیم حال آنکه دشمن با تمام قدرت روی جوانان ما کار می کند
ما رها کرده ایم و آنها چسبیده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
باید پلیس با بد حجابی مبارزه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
تمام اینها از سیطره رسانه ای غرب به فرهنگ مانفوذ کرده ودربرابر این سیطره رسانه ای ایستادن یامقابله کردن دهها برابر بودجه کل کشور رونیاز داره.هرچی فکرمیکنیم راه حل ها فقط بحث روی کاغذ است.البته قصدم ناامیدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
با سلام خدمت شما بزرگواران .ای کاش دین اسلام را شناخته وقدم دراین راه مهم میگذاشتیم نه اینکه میگفتیم چون در ایران زندگی میکنیم پس باید حجاب داشته باشیم .ببینیم کسانی را که دین اسلام رادرک کرده وچگونه رفتارمیکنند ازهمه لحاظ .از پوشش گرفته تا کردار و گفتار خودرارعایت میکنند.پس وای برمن که درکشور پاک ایران اسلامی زندگی میکنم ولی مثل یک غربی بی اصل ونسب به زیستن در مرداب بدبویی که خودمان درست کرده ایم ادامه میدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
همه این خانمها فرزندانی هستند که بعد از انقلاب بدنیا آمدند و رشد کردند حال چرا با این همه تبلیغات و سختگیریها باز هم خانمها از حجاب استقبال نمی کنند چون خانواده ها دوست ندارند در امور شخصی آنها کسی دخالت داشته باشد به همین خاطر به حجاب اهمیت نمی دهند و فرزندان خود را تشویق به رعایت حجاب نمی کنند باید اختیاری شود بنظرم تا زمانی که حجاب اختیاری نشود معلوم نخواهد شد چه کسانی به حجاب تمایل دارند وچه کسانی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
همه خانومها ازحجاب استقبال نمیکنن
چراکیلویی حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
با این مقاله های ضعیف ، بدتر مساله به این مهمی رو کوچک و بی ارزش میکنید.
در سطح جامعه ،حجاب یک مساله شخصی نیست و حد و مرزش مشخصه.
متاسفم برای کسایی که برای دفاع از بی بند و باری خودشون از بی حجابی دفاع میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
باید فرهنگ سازی شه و راه های ازدواج هموار بشه تا کمی از این مشکلات حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
یعنی اینقدر عقده ای هستن که میخوان با سگشون قیمت ارزش خودشونو بالا ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
حجاب اجباری نیست.اگر اجبار در کار باشد ارزشی ندارد.حجاب باید اختیاری باشد و این هیچ ارتباطی به غیرت و شرف و رگ گردن ...ندارد.حجاب در کنار بی حجابی معنا دارد وگرنه سیستم دیکتاتوری رضاخانی تکرار میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مسئله احترام به قانونه توهمه کشورها هم باید به ان احترام بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
باتشکر ازپخش این گونه اخبار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام به نظر من ایران همانطوری که داره روی صنعت نظامی خود وقت میذاره و پیشرفت میکنه باید روی فرهنگ جامعه هم وقت بذاره شاید غربی ها از لحاظ نظامی حریف ایران نشن ولی خوب فرهنگ ایرانو دسته خودشون گرفتن و داره فرهنگ ایرانو عوض میکنن.حرف امام خمینی که گفت ما باید از قلم آمریکا به ترسیم در حاله حاضر کس توجه نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
وجود زن مانند گوهر است و انسان عاقل گوهرش را در گاوصندوق حفظ میکند تا دیگران ان را به تاراج نبرند . جنس ویژه را انسان های ویژه میخرند اما جنس حراج و مفتی خواهان زیادی دارد و در دست رس همه است . دین را هم که قبول نداشته باشیم، دو دو تا چهارتای عقلی هم انسان را نجات میدهد اگر عقل داشته باشیم . گرچه دین هزاران قبل از عقل راه رهایی انسان از دوزخ را نشان داده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
افراط وتفریط ریشه تمام مشگلات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
هر چیزی که زورب باشد حتی بعد 100 سال هم از بین میرود چه برسد به مردمی که تماشاگر فرهنگ مردم مسلمان ترکیه در ازادی حجاب هستند با فشار هم چیزس درست نمیشود فقط ان 100 سال زودتر تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
بازور حق را به جای ناحق تودنیا نشوندن اونوقت شما میگی برای حرف حق زور نیاز نیست اصلا معنی زور چیه خودشما درزندگی با به کاربردن زور بیگانه ای
-
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اونایی که گفتید حجاب امری اختیاریه مگه چشم ندارین خدا این همه در قرآن تاکید کرده بازم بر اساس هوسهای خودتون حرف میزنید اون همه خون شهیدی که در راه اسلام ریخته شده واسه آدمهای بی ایمانی مثل شما باد هواست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
هر چیزی مرزی داره و باید به ان مرزها احترام گذاشت
یه سری کمبودهاشون را می خواهند با شکستن مرزها پر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
این‏ ‏جورادماکمبوددارن‏ ‏همیشه‏ ‏دوستدارن‏ ‏کسی‏ ‏بهشون‏ ‏توجه‏ ‏کنه‏ ‏والاچه‏ ‏چیزی‏ ‏داره‏ ‏ادم‏ ‏خودشوبکنه‏ ‏دلقک‏ ‏بیادتوخیابان‏ ‏خدابهشون‏ ‏عقل‏ ‏بده‏ ‏هدایت‏ ‏بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
خثا کند خون شهیدانمان پایمال نشود
ودر قیامت شرمنده انها نباشیم
انها گفتند سرخی خون ما وحجاب شما
کاش این یک مورد را متوجه میشدیم نه اینقدر گستاخ وبی پروا باشیم
هر چقدر در این دنیا زندگی کنیم
بدانیم باید در اخرت جواب گوی اعمال وکارهابمان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
بسم الله الرحمن الرحيم
برخی دوستان میگن مگه حالا فقط مشکل کشور شده حجاب!
بله عزیزم فکر کردی اتحاد داخل مهم تره یا بمب هسته ای؟قطعا وجود همبستگی مگه ایران زمان جنگ اتم داشت نه همه دست به دست هم دادن البته من نمیگم نیروی نظامی نیاز نیست.
همینطور وقتی شما در جامعه حضور پیدا میکنی دیگر حجاب و رفتار خودت نیستی شما تاثیر گذارید شک نکنید این هم مشکل مگه از نظر شما مشکل چی تعریف می شود. اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
دوست عزیزکه فرمودند انقلاب کردیم تا ازاد باشیم
ازخود سوال کردین که برای چی انقلاب کردین؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
مثال خاندان من مثال کشتی نوح است هر که سوار شد نجات یافت و هر که پیاده شد غرق شد.
پیامبر اکرم(ص)
حجاب مانند اولین خاکریز جبهه است که دشمن برای تصرف سرزمینی اول باید آن را بگیرد.
شهید مرتضی مطهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
کسانی که با حجاب مخالف هستند و میگن انقلاب کردیم که آزاد باشیم کدوم هدف انقلاب این جور آزادی بوده؟ تمام شهدای ما در وصیت هاشون به حجاب تاکید دارن . درسته که جامعه بی مشکل نیست اما این دلیل نمیشه که این رفتارها توجیه بشن. کاش بانوان و دختران این مملکت در موقع انتخاب پوشش کمی تحقیق کنن و ببینن که اصلا این لباس در خور اون ها هست یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
آقا اگر کار درست کردی جوابش رو هم میبینی اگر هم با این حرکات که از روی نداشتن اعتماد به نفس و یا شکم سیر صورت میگیرد مردان جامعه رو تحریک کردی و بانی از هم پاشیده شدن یک تعداد خانواده شدی آه زن و بچه های بیگناه خانواده‌ای که باعث از هم پاشیده شدنش شدی دامنت رو میگیره خواهر من خدا جای حق نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
جامعه ملک شخصی نیست که هر کی هر چی دلش خواست انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
یکی از علت هاش بی غیرتی پدر یا برادر یا شوهر این دخترها و زنهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
منم از وضع ناراضیم شدید ولی فک نمیکنین خود خانما باید به این نتیجه ارزش دینی برسن؟بهشون از بچگی اموزش خوب داد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
حضرت علی ع می‌فرماید: هر وقت فاصله طبقاتی در جامعه ایجاد شد , غیر ارزش تبدیل به ارزش میشود و برعکس...
Germany
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
فقط از اسلام حجاب می بینن اسلام خیلی چیزا گفته اونام ببینین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اجبار نتیجه عکس داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اینا همه مسایل شخصی دخالت بیشترباعث شعله ورشدن این کارها میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
خیلی از ما ایرانی ها هنوز معنی آزادی رو درک نکردیم.
اگه آزادی به اینه که خودت رو به نمایش بزاری الان بزرگترین درد مردم مغرب زمین این نبود کاش یکم با فکر بریم جلو.
۱۲
آخرین اخبار