کلاهبرداري يک ميليارد ريالي به بهانه فروش خط رند

رئيس پليس فتا فارس از دستگيري باند کلاهبرداري فروش خط رند در شيراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "سيدموسي حسيني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در چند روز گذشته چندين پرونده به پليس فتا ارجاء شده که همگي آن ها با موضوع فروش خط رند و کلاهبرداري با استفاده از اين روش بود. 

وي ادامه داد: کلاهبرداران با استفاده از روش هاي مختلف تبليغاتي همچون طراحي سايت فروش، پيامک و سايت هاي تبليغاتي اقدام به جذب مشتريان خود مي كردند و پس از دريافت هزينه هاي کلان از اين مالباختگان خط هايي را براي اين افراد ارسال مي کردند که در بازار هزينه بسيار پاييني دارد و به هيچ وجه جزء خطوط رند محسوب نمي شود. 

رئيس پليس فتا استان فارس افزود: کلاهبرداران پس از دريافت هزينه و ارسال خطوط معمولي از پاسخ دادن به تلفن هاي مشتريان امتناء مي ورزيدند و گاها با بي احترامي نسبت به اين افراد از آن ها مي خواستند که ديگر با اين شماره ها تماس نگيرند. 

سرهنگ حسيني اظهار كرد: با بررسي هاي فني و تخصصي كارآگاهان پليس فتا متهمان شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير وجهت تكميل پرونده به اين پليس انتقال يافتند. 
وي گفت: اين کلاهبرداران که سه نفر بودند حدود يکصد ميليون تومان از شهروندان کلاهبرداري کرده اند و به محض مواجهه با پليس به جرم خود اقرار کردند و شروع به بازپرداخت مبالغ دريافتي از مالباختگان كردند. 

رئيس پليس فتا استان فارس در پايان از شهروندان درخواست كرد: در خريدهاي اينترنتي خود دقت نمايند و تا اطمينان کامل از نوع و کيفيت جنس خريداري شده به هيچ وجه هزينه اي را پرداخت نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار