در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش مجلس برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی بدون پرداخت مابه التفاوت انتقال سوابق از سوی اعضاء همچنان در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: تلاش برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی بدون پرداخت مابه التفاوت انتقال سوابق از سوی اعضاء همچنان در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری در خصوص به سرانجام رساندن این طرح و ورود آن به کمیسیون، متاسفانه برای رای گیری موضوع مذکور به حد نصاب اعضای کمیسیون نرسیده ایم .

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین بر اساس تبصره یک ماده 49 و 236 آئین نامه ، قرار شد که این طرح به طور مستقیم به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شود تا در اولین فرصت درصحن مجلس بررسی و در نهایت به اجرا درآید.

سعیدی گفت: انتقال اعضای صندوق به سازمان تامین اجتماعی به هیچ عنوان اجباری نبوده بنابراین فقط با درخواست اعضا ،شرایط برای نقل و انتقال سوابق‌شان فراهم می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۲ دی ۱۳۹۷
با سلام
این صندوق به هیچ عنوان به تعهدات قانونی خودش که در قرارداد اولیه با اعضا بسته پایبند نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
بنده 8 سال پیش تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودم اما اینقد از صندوق اینده ساز تعریف شنیدم خودمو به این صندوق انتقال دادم اما الان خیلی پشیمونم. در حال حاضر میتونم برای دومین بار به سازمان برگردم؟ خواهش میکنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
باسلام
پسرم حدود 12 سال عضو صندوق اینده ساز است اما بعد از این همه سال این صندوق اصلا به تعهداتش عمل نمی کند
ما واقعا از نماینده محترم تقاضا داریم برای انتقال به تامین اجتماعی همه تلاش خودشونو بکنن
با تشکر
آخرین اخبار