مسابقات استانی و انتخابی هیئت دوومیدانی استان قم جهت شرکت پرقدرت درمسابقات آغازفصل بزرگسالان و جوانان کشور با شناسایی نفرات بر‌تر پایان یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات انتخابی دوومیدانی استان قم جهت شرکت در مسابقات آغاز فصل بزرگسالان و جوانان کشور دوشنبه شب در پیست ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در این مسابقات تمام قهرمانان کشوری وبین المللی استان قم حضور داشتند نتایجی قابل پیش بینی به دست آمد و نفرات بر‌تر و چهره‌های درخشان دو و میدانی قم عناوین بر‌تر را از آن خود کردند.

در ۱۱۰متر با مانع علی سلامتیان دو و میدانی کار آینده دار قمی با زمان ۱۴ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و در ۲۰۰ متر محمدرضا فریدی، ملی پوش تیم ملی جوانان با زمان ۲۱ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه اول شد.

در ۴۰۰ متر آزاد عنوان نخست به مهدی رضایی رسید که با زمان ۵۳ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه زود‌تر از سایرین به خط پایان رسید و در ۴۰۰ متر با مانع، رضا ملک‌پور دو و میدانی کار جوان و شایسته استان قم با ۵۳ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه قهرمان شد.

در پرش با نیزه عنوان نخست به محسن سالاری رسید که ۳ متر و ۷۰ سانتی متر پرید و در پرش سه گام قهرمان بی‌رقیب این ماده در کشور و دارنده رکورد ایران یعنی میلاد دریساوی با رکورد ۱۵ متر و ۶۰ سانتی متر اول شد.

در پرش طول محسن میرزایی با ۶ متر و ۲۰ سانتی متر عنوان نخست را به دست آورد و در پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری که در مسابقات داخل سالن آسیا در قطر نیز حضور داشت با رکورد ۱۳ متر و ۸۸ سانتی متر عنوان بر‌تر را کسب کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار