دال مثل دوستی، مثل دغدغه، مثل دیدن، مثل درون، مثل دیزاین، مثل و دال مثل دانشجو سالانه ای است که برای کشف استعدادهای گرافیک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اولین سالانه دانشجویی گرافیک دال مدتی است فراخوانی را جهت شرکت دانشجویان سراسر کشور برگزار کرده است.

این جشنواره قصد دارد درمیان دانشجویان، به آثار معاصر طراحان آینده گرافیک ایران بپردازد. و در پی اسـتعدادیابی بین دانشـجویان طراحی گرافیک، و با دعوت از مدیران مراکز فرهنگی و تجاری، به نحوی رابطی باشد برای اتصال به زمینه های شغلی مختلف دال، در دو بخش کلی آزاد و جنبی پذیرش آثار دارد. در بخش آزاد، موضوع کارها می تواند، فرهنگی، اجتماعی و یا تبلیغاتی باشد. و در بخش جنبی، موضوع با محوریت خاصی خواهد بود، که بزودی اعلام می شود.این بخش نیز در چهار گرایش پُستر / هویت بصری / جلد و صفحه آرایی اثر می پذیرد.

مهمترین هدف اصلی « دال »، بخش آموزشی آن است. سالانه گرافیک « دال »، در اولین دوره خود، آثار طراحی گرافیک دانشجویان سراسر کشور را با موضوعات مختلف (فرهنگی ، اجتماعی و تبلیغاتی) پذیرش ، جمع آوری و داوری، می کند، نمایشگاه آثار منتخب برگزار کرده و نفرات برتر خود را می شناسد. علاوه بر این همراه و موازی با روزهای نمایشگاه، سلسله مسترکلاسها، با محوریت طراحی گرافیک، با حضور طراحان برجسته ایران نیز برگزار خواهد شد.

بیژن صیفوری، کیانوش غریب پور، فرهاد فزونی،  مجید کاشانی  و  محمدرضا عبدالعلی هیئت داوران این سالانه دانشجویی را تشکیل می دهند و هیئت انتخاب آثار نیز متشکل از ٧ دانشجوی برتر طراحی گرافیک است که  بزودی اعلام می شود.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تا  ١٠ اردیبهشت ماه است.همچنین این سالانه در خانه هنرمندان ایران و دانشگاه هنر تهران برگزار می شود.


انتهای پپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار