کرمان؛

دیدار با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر

فرمانده انتظامی رودبار جنوب به دیار خانواده سه شهید مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ نادعلی قزلباش در دیدار با خانواده شهدا گفت:اگر اين آگاهي بخشي و بصيرت سازي از سوي شهيدان گران قدر نبود ، شايد بسياري از افرادي که در راه صحيح و صراط مستقيم قرار گرفته اند دچار انحراف مي شدند و صورت زيباي تزوير و ريا را تشخيص نداده و در مهلکه ضلالت اسير و گرفتار مي شدند.

فرمانده انتظامي رودبارجنوب گفت : شهيدان نماد صبر و استقامت و سرمايه هاي هميشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسيدن به آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و شهداي گرانقدر وظيفه اي مهم است.

سرهنگ قزلباش اظهار کرد : همانگونه که شهيدان در حفظ و حراست از وطن و پيروي از رهبر خود جانفشاني کردند، ما نيز بايد در پيروي از اهداف و آرمان هاي آنان، تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و حمايت از خانواده هاي گرانقدر شهيدان کوشا باشيم.

گفتني است شهيدان "پيكان ، جاويدان و فرامري" از شهداي عرصه نظم و امنيت بودند كه شهيد حبيب پيكان ،در سال 1381 ، شهيد مالك جاويدان در سال1386 و شهيد خوبيار فرامرزي در سال1388 در درگيري با اشرار مسلح و سوداگران مرگ به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار