ساری،

گردشگران خارجی مهمان موزه کندلوس

مجموعه فرهنگی کندلوس در نوروز امسال میزبان گردشگرانی از عمان، مالزی و آلمان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر موزه کندلوس با بیان اینکه مجموعه فرهنگی کندلوس، یکی از غنی‌ترین موزه‌های کشور به شمار می‌رود و سالانه میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است گفت : با وجود بارندگی ، برف و سرما در نوروز امسال ، 15 هزار نفر از موزه کندلوس بازدید کردند.

علی اصغر جهانگیری با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری در مازندران کم نیست و باید تحول ایجاد کنیم افزود: با ایجاد و راه اندازی تور سکوت، تور تاریکی، تور جنگل و تور دریا به صورت علمی و با حضور کارشناسان می توانیم گردشگری در مازندران را پررونق کنیم.

وی گفت: مجموعه فرهنگی کندلوس شامل موزه، مهمان سرا، رستوران و پارک است که در کجور مازندران و در دامنه‌های البرز مرکزی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این منطقه به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی، مزارع گیاهان دارویی، بناهای تاریخی و نوع معماری از توانمندی بسیاری برخوردار است، افزود: با این وجود کجور مازندران همچنان جزو مناطق محروم به شمار می‌آید.

وی گفت: درهای کشور به روی گردشگران خارجی باز شده و هدف 20 میلیون گردشگر خارجی در برنامه دولت قرار دارد و باید هرچه زودتر برای جذب گردشگران به مازندران اقدامات جدی صورت گیرد.

انتها پیام/

برچسب ها: ساری ، گردشگر ، خارجی ، مهمان ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار