ساری،

افزایش 5 درصدی اقامت در کشور

۴۶ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در کشور ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس هماهنگی ستاد خدمات اجرایی سفر کشور در ساری گفت: گردشگری روستایی امسال در 500 نقطه گردشگر پذیر روستاهای کشور نیز دنبال شد.

مرتضی رحمانی موحد یکی از برنامه های امسال را انتخاب ۶ شهر برتر در حوزه مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: استان ها تا ۲۵ فروردین ۹۵ فرصت دارند تا شهر برتر در حوزه مدیریت خدمات شهری را معرفی کنند.

وی از انجام ۴۴ هزار بازرسی توسط دستگاه های نظارتی کشور خبر داد و گفت: ۶۷ و نیم میلیون نفر تعطیلات نوروزی از اماکن تاریخی و مذهبی بازدید کردند که ۴۷ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بود.

رحمانی موحد با اشاره اینکه در سال اقتصاد مقاومتی صنعت گردشگری با سه عنصر تاثیرگذار اقتصادی، فرهنگی و صنعتی در خدمت تحکیم مبانی اقتصاد مقاومتی است، افزود: شالوده اساسی توسعه گردشگری داخلی، توانمندسازی بخش خصوصی است.

معاون گردشگری کشور هم جواری مازندران با پایتخت ، برخورداری ازمواهب طبیعی دریا و جنگل ، ظرفیت بالای گردشگری روستایی و تاریخی را از جمله ویژگی های بارز استان مازندران در جذب گردشگر اعلام کرد و افزود: مازندران در این ارتباط بعنوان استان موفقی عمل کرده است و امیدواریم با ادامه همین مدیریت در تابستان نیز روز به روز این هماهنگی بیشتر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، گردشگری ، اقامت ، کشور ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار