معاون هماهنگ كننده نیروی انتظامی استان فارس در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ ناصر كشاورز در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفت.  
وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) در سال پنجم پس از بعثت و در روز 20 جمادی الثانی در مکه مکرمه به دنیا آمد ، در مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) همین بس که رسول گرامی اسلام (ص) بارها و بارها وی را ستودند و از او تجلیل کردند و لقب" ام ابیها "را به دخت گرامیش هدیه دادند .   
سرهنگ ناصر كشاورز افزود: این مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ایران اسلامی با الگو قرار دادن زندگانی وی در مراحل علمی و جهانی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند که این امر، خود انعکاس قابل توجهی را در سطح جهان برجای گذاشته و در حقیقت هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت بیرون کشیده است.
معاون هماهنگ كننده انتظامی استان گفت: فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بی بی دو عالم، پاره تن پیامبر (ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، و رهروان حضرتش تبریک عرض می کنم.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پیام ، تبریک ، حضرت ، زهرا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.