نقشه ها و مدلهای هواشناسی نشان می دهد از امروز تا روزهای ابتدایی هفته پیش رو استان به تناوب تحت تاثیر جریانات ناپایدار و بارشی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، موج اول بارشها از امروز عصر تا صبح روز پنجشنبه موجب بارشهای پراکنده ای در سطح استان خواهد شد اما موج دوم بارشها که نسبتا خوب نیز می باشداز عصر روز پنجشنبه تا اوایل وقت روز یکشنبه هفته آتی رخ خواهد داد.

بیشترین حجم بارندگیها طی روز جمعه تا قبل از ظهر روز شنبه، در نیمه شمالی و نواحی غربی استان پیش بینی می شود احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در نواحی مذکور وجود دارد

انتظار می رود بارشها در جمعه شب و اوایل وقت روز شنبه در نواحی مرتفع و کوهستانی بشکل باران و برف رخ دهد وروند کاهشی دما نیز از فردا در سطح استان شروع و تا صبح شنبه ادامه می یابد .

همچنین طی امروز و فردا بیشتر در ساعات بعدازظهر به بعد وزش باد در سطح استان نسبتا شدید و در بخشهایی گاهی شدید خواهد بود .

گزارش وضع هواي استان در 24 ساعت گذشته :

قوچان با حداقل دمای 7+ درجه سلسیوس خنک ترین و تایباد با حداکثردمای 31+ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

طی همین مدت حداقل و حداکثردمای مشهد بین 10+ و 25+ درجه سلسیوس در نوسان بوده.

بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاههای هواشناسی بجستان و بمیزان 72 کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی سبزوار و بمیزان 1.4 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.