نقشه ها و مدلهای هواشناسی نشان می دهد تا روزهای ابتدایی هفته پیش رو استان به تناوب تحت تاثیر جریانات ناپایدار و بارشی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،موج اول بارشها طی امروز موجب بارشهای پراکنده ای در سطح استان خواهد شد در روز پنجشنبه موقتا از شدت ناپایداریها در سطح استان کاسته شده اما موج دوم بارشها که نسبتا خوب نیز می باشداز اواخر وقت فردا ( پنجشنبه ) تا اوایل وقت روز یکشنبه هفته پیش رورخ خواهد داد.

بیشترین حجم بارندگیها طی روز جمعه تا قبل از ظهر روز شنبه و در نیمه شمالی و نواحی غربی استان پیش بینی می شود احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در نواحی مذکور وجود دارد انتظار داریم .

بارشها در جمعه شب و اوایل وقت روز شنبه در نواحی مرتفع و کوهستانی بشکل برف و باران و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

همچنین روند کاهشی دما از امروز در سطح استان شروع و تا صبح روز یکشنبه ادامه خواهد داشت .

گزارش وضع هواي استان در 24 ساعت گذشته :

قوچان با حداقل دمای 7+ درجه سلسیوس خنک ترین و سرخس با حداکثردمای 35+ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

طی همین مدت حداقل و حداکثردمای مشهد بین 11+ و 29+ درجه سلسیوس در نوسان بوده.

بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی فریمان و بمیزان 76 کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی مشهد و بمیزان 1/4 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.