معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه خدمات به 14 هزار و 318 مسافر نوروزی در پست های ثابت ایمنی و سلامت این جمعیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامحسین تجلی گفت: از ابتدای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا ساعت 8 صبح روز شنبه 7 فروردین ماه سال جدید، جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر فارس، 69 هزار و 524 نقشه بین مسافران توزیع کردند.
وی اظهار کرد: همچنین 8 هزار و 986 تن از فضاهای دوستدار کودک تعبیه شده در کنار پست های نوروزی در استان فارس بهره مند شده اند.
این مقام مسئول با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به ایستگاه های سلامت افزود: تعداد بهره مندان از ایستگاه های سلامت 7 هزار و 931 مورد بوده است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس اضافه کرد: 11 هزار و 732 مسافر نوروزی در خیمه های نماز سازمان جوانان هلال احمر در نقاط مختلف استان، اقامه نماز کردند.
تجلی از استفاده 6 هزار و 387 مسافر نوروزی از خدمات پست های سیار ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان فارس در مدت یاد شده خبر داد و افزود : در همین مدت تعداد 69 هزار و 524 نقشه، 80 هزار و 827 بروشور و 55 هزار و 253 مورد سایر محصولات بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.