مدیرکل صدا و سیمای استان قم گفت: اگر پایه های نظام که اقتصاد است خوب و قوی باشد قطعا وابستگی به اجانب هم کمتر می شود و ملت، کشور، نظام و انقلاب راحتر مسیر خود برای پویایی را ادامه می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛

حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی نیاسری مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی  مقام معظم رهبری با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: رهبر انقلاب هر ساله بر اساس شرائط و مقتضیات زمان و کشور ،موضوعی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم افزود: امسال هم بر اساس همان شرائط، موضوعی را که در گذشته جامه عمل به آن پوشیده نشده و جزء مطالبات ایشان در سالهای گذشته بود  با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل "انتخاب کردند.

وی بیان داشت: انتخاب دوباره یک موضوع نشان از نگرانی و دغدغه ایشان دارد که در این سالها حتی به عنوان پاشنه آشیل نظام نیز است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسری گفت: متاسفانه جای این نگرانی وجود داردکه کار خاصی از سوی مسؤلان ذی ربط در عرصه اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است و شاهد اقدام عملی مناسبی نبودیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم اظهار داشت: رهبر انقلاب با درایت و مدیریتی که دارند به خوبی می دانند که اقتصاد، موضوع فوق العاده مهمی در مقاوم سازی و تدام مقاومت و پایداری نظام و انقلاب در مقابل ابرقدرتها است به همین دلیل این نگرانی خود را به گوش مسؤلین رسانیدند.

این کارشناس رسانه ابراز داشت: اگر پایه های نظام که اقتصاد است خوب و قوی باشد قطعا وابستگی به اجانب هم کمتر می شود و ملت، کشور، نظام و انقلاب راحتر مسیر خود برای پویایی را ادامه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسری گفت: اقتصاد مقاومتی با چند  همایش و میزگرد و شعار به جایی نمی رسد و باید از شعار دادن  پرهیز کرد؛ همان طوری که رهبر انقلاب فرمودند در مسائل اقتصاد، فرهنگ و ... نیازمند به اقدام فوری و  راه کار های عملی و  گزارش کار است و باید در این مسئله همه مردم، دستگاه های دولتی و نظارتی حضور جدی در صحنه داشته باشند تا این نگرانی ایشان هر چه زودتر برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار