پیام جوادیان از اسکان 5 هزار و 200 خانوار در بوستان‌های اسکان اضطرای شهر از 28 اسفندماه 94 خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به وضعیت اسکان زائرین در سطح بوستان‌های شهر و مکان‌های مسقف گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته وضعیت خوبی از نظر پذیرایی از زائرین و مسافرین نوروزی در شهر قم برقرار است.
 
پیام جوادیان با بیان اینکه بخش اعظم اسکان نوروزی برعهده شهرداری است، ادامه داد: از دو ماه قبل زمینه‌های لازم برای آماده سازی شهر برای میزبانی از زائرین و مسافرین نوروزی در شهر قم فراهم شده و 17 بوستان به عنوان کمپینگ مشخص شده است.
 
وی افزود: سعی شهرداری در مشخص کردن مراکز اسکان اضطراری این بوده که در هسته مرکزی شهر اسکان نداشته باشیم تا شهروندان را از نظر تداخلات ترافیکی و مشکلات تردد در این مناطق آسوده خاطر کنیم.
 
جوادیان با بیان اینکه از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون مشکلی در روند خدمات رسانی اسکان اضطراری زائرین نداشتیم، افزود: طی این چهار شب بیش از 5 هزار و 200 تخته چادر در سطح بوستان‌های اسکان اضطراری نصب شده و در حدود 32 هزار نفر در کمپ‌های شهر قم اسکان داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: 15 برابر این آمار نیز به سمت ستادهای اسکان آموزش و پرورش و هتل‌ها و مهمانپذیرهای سطح شهر راهنمایی شده‌اند.

جوادیان با تاکید بر ضرورت حمایت از مراکز گردشگری برای توسعه این صنعت در شهر قم افزود: اطلاعات هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر در ستادهای اطلاع رسانی شهرداری موجود است و به مسافرین و زائرین ارائه می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم  با اشاره به شرایط بد جوی در روزهای ابتدایی سال خاطرنشان کرد: در این ایام اولویت شهرداری هدایت مردم به سمت ستادهای اسکان آموزش و پرورش و هتل‌ها و مهمانپذیرها است در عین اینکه از مسافرین علاقمند به اسکان در کمپ‌ها نیز استقبال شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، اسکان ، 5200 خانوار ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار