در پی حملات تروریستی مرگبار بروکسل، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی به حملات خود علیه گروه تروریستی داعش ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از رویترز، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، گفت:به حملات خود ضد داعش ادامه می دهیم.

اوباما در اظهاراتی در ورزشگاه هاوانا گفت:من اوایل صبح امروز  و درست پس از اینکه انفجارها روی داد این فرصت را داشتم که با نخست وزیر بلژیک در این رابطه تماسی تلفنی داشته باشم و با وی صحبت کنم.این دلیل دیگر بر این موضوع است که تمامی جهان باید باهم ضد این تروریست ها متحد شوند. هر طرز فکر  سیاسی  که کشتار مردم بیگناه را شبیه آنچه که انجام شد ،توجیه کند موضوعی غیرقابل پذیرش است. 

وی افزود: ما با حضور بیش از  60 کشور در ائتلاف ضد داعش به حملات خود ضد این گروه ادامه می دهیم. در این حال به خانواده آنهایی که در این حملات جان خود را از دست دادند، تسلیت می گویم و امیدوارم که مجروحان این حادثه هرچه سریعتر بهبود پیدا کنند.

اوباما گفت:اینکه در هر نقطه از جهان شاهد حملات تروریستی باشیم این به خودی خود نوعی چالش محسوب می شود. شما باید به خوبی اهمیت وضعیت موجود و حاد بودن آن را درک کنید. تمام هدف تروریست ها برهم زدن زندگی عادی مردم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
چیه ترسو میترسی دست پرورده خودت یقه خودتو بگیره؟؟؟؟
بروبابا با این مزخرفات. ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
فقط یک کلمه شاید مبین وجود شما دولتمردان غربی است
مزورترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
واقعا کسی نیست به این اقای اوباما بگه که از وقتی که شما شروع کردین مبارزه با تروریست از سال 2011 در نقاطی از جهان و این اقدامات ن باعث نابودی تروریسم شد و بلکه گروه های تروریستی افزایش یافت . ی زمانی صحبت از القاعده و طالبان بود ولی الان داعش و جبهه التصره وچندتا گروه دیگر در سوریه و عراق و الشباب در افریقا ، و چند تا گروه های دیگه در جاهای مختلف هستن. صحبت کردن در مورد کشته شدن مردم بیگناه کردن از طرف ریس جمهوری و سیاست مداران آمریکایی واقعا مضحک و خنده دار ،کسانی که با حمایت از داعش و گروه های دیگه در سوریه و عراق باعث کشته شدن مردم بیگناه و آواره شدن هزاران نفر از مردم سوریه و عراق شده. و در این بین مردم یمن ذو نباید فراموش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
آقای اوباما ، داعش محصول دولت شما برای منطقه است !!!!!!!
ادعای مبارزه با داعش توسط دولت شما یک جوک خنده دار است !!!!!!
آخرین اخبار