رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با مهم برشمردن نقش امنيت در رونق اقتصادی، گفت: اقتصاد مقاومتی در منشور امنيت به نتيجه می رسد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی مويدی رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در سفر به استان کهگيلويه و بويراحمد در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان، از انتخابات به عنوان يک رويداد بزرگ سال گذشته ياد کرد و اظهار داشت: برابر گزارش های دريافتی و سخنان نماينده ولی فقيه، امنيت انتخابات در اين استان مطلوب و مثال زدنی بود و بايد به تلاشگران عرصه امنيت و همه سربازانی که در راستای تامين امنيت انتخابات در اين استان تلاش کردند، خداقوت و دست مريزاد گفت.

وی با بيان اين‌که اقتصاد مقاومتی در منشور امنيت به نتيجه می رسد، بیان کرد: آنچه امروزه در کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و فکر و ذهن همه را به خود مشغول کرده و به عنوان يک وظيفه بايد در راستای تحقق آن تلاش کنيم، توسعه اقتصاد و عملياتی کردن اقتصاد مقاومتی در ايران اسلامی است.

سردار مويدی تصريح کرد: ما به عنوان پيرو اين امام و مرجع جهان اسلام و ولی فقيه بايد خود را برای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" آماده کنيم؛ زيرا لبيک گفتن به امام و رهبر جزء اعتقادات دينی ماست.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اين‌که نقش يکايک اعضای خانواده نيروی انتظامی در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند برجسته و تاثيرگذار باشد، گفت: اگر انسان ها به نقش و تکليف خود توجه داشته باشند، انسان های مفيدی خواهند بود و ما امروزه می بينيم که ناجا در بحث اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی کارنامه درخشانی داشته است.

سردار مويدی با بيان اين‌که آنچه که می تواند سرمايه يک کشور و استان را حفظ کند امنيت است، اظهار داشت: در واقع اگر امنيت در فرآيند اقتصاد مقاومتی نباشد، امکان تحقق اين شعار وجود ندارد.

وی با اشاره به امنيت مطلوب و مثال زدنی کشور و وجود ناامنی در کشورهای همسايه، بيان کرد: امنيت مطلوب کشور مرهون لطف الهی و رهبری پيامبرگونه مقام عظمای ولايت ، تلاش همکاران و همراهی مردم است.

سردار مويدی اظهار داشت: در گزارش فرمانده انتظامی استان درباره عملکرد اين فرماندهی در ايام تعطيلات نوروزی، موفقيت هايی را در کاهش جرايم و تصادفات نشان می دهد که قطعاً خدمات همکاران باقيات الصالحات برای آنان خواهد بود و به عنوان يک تجربه بايد به نسل های آينده منتقل شود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصريح کرد: اين روزها نيروی انتظامی چتر امنيت را بر سر 50 ميليون مسافر در سراسر کشور گسترانده که حضور پررنگ، موثر، محسوس و قابل قبول کارکنان انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد در جاده ها و شهرها و همچنين خدمات و تلاش های ساير همکارانمان در ديگر استان ها مويد اين موضوع است.

سردار مويدی با ابراز خرسندی از اقدامات پليس استان در مقابله و کشف مواد مخدر، گفت: امروزه در حوزه مبارزه با مواد مخدر با يک جنگ پنهان و خطرناک مواجه هستيم که وظيفه ما در اين جنگ هوشياری، آگاه سازی عمومی، اجتماعی کردن مقابله با مواد مخدر و مقابله بی امان و شبانه روزی با قاچاقچيان و خرده فروشان اين مواد افيونی و خانمان سوز است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پايان اين جلسه به تعدادی از مسئولان انتظامی استان لوح سپاس اعطاء کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار