مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، گفت: 95درصد از صنایع قرمز (آلاینده) از تهران خارج شده اند و تنها 5درصد از این صنایع باقی مانده اند.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا قدیمی به همراه علی فاضلی در یک بازدید 5 ساعته در غرفه های خبرگزاریها و مطبوعات حضور یافته و با حجت الاسلام و المسلمین امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مویدی، رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ملاقات کردند.
 
علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف کشور در این بازدید با اشاره به تعامل سازنده اصناف و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر طی دو تا سه سال گذشته اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در بخش ساماندهی اصناف با وجود مدیریت رضا قدیمی صورت پذیرفته است که جای تقدیر وتشکر دارد.
 
وی با بیان اینکه تلاش های صورت گرفته در بخش ساماندهی صنوف آلاینده بسیار چشمگیر بوده است، تصریح کرد: با این وجود جهت ساماندهی تمام صنوف آلاینده نیازمند تعامل بیشتر جهت اجرای طرح های مشترک و سازنده هستیم.
 
قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر نیز با اشاره به ضرورت ساماندهی صنایع ومشاغل آلاینده اظهارداشت: 95درصد از صنایع قرمز (آلاینده) از تهران خارج شده اند و تنها 5درصد از این صنایع باقی مانده اند که کارخانه روغن نباتی قو، صنف تفت آجیل وخشکبار، اوراق کنندگان میدان شوش از جمله این موارد هستند که انتقال آنها درحال پیگیری و انجام است.
 
سردار مویدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در دیدار با مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن اشاره به خدمات شهرداری تهران در بخش رسیدگی به قشر آسیب پذیر جامعه اظهارداشت: یقین دارم چنانچه بحث رسیدگی به وضعیت معتادان را به شهرداری واگذار کنند با توجه به جدیت کار قالیباف، شهردار تهران، قطعا تا6  ماه آینده هیچ معتادی در شهر تهران مشاهده نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلاینده ، تعامل ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار