رئیس پلیس مبازره با مواد مخدر ناجا گفت: سال جاری بیش از 70 درصد از کشفیات مواد مخدر از مرزهای پاکستان صورت گرفته است.

سردار مویدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: حجم عظیمی از کشفیات این حوزه در خصوص مواد مخدر افیونی طی سال جاری در مرزهای پاکستان صورت گرفته و همچنین بیشترین درگیری ها را هم نیز در آن منطقه داشته ایم.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده بیش از 70 درصد کشفیات سال جاری به مرزهای پاکستان منتهی می گردد که این امر دلایلی مختلفي را به خود اختصاص داده است.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص علت افزایش کشفیات مواد مخدر افیونی در مرزهای پاکستان و بلوچستان، این چنین گفت: عوامل متعدد و دست های پنهان زیادی در تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر، سهیم بوده اند، که کم رنگ ترین آن می تواند تغییر هدف قاچاقچیان در این زمینه باشد.

ولی موردی که حائز اهمیت است جواب دادن وزیر کشور پاکستان در خصوص علت تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر به کشور آن هاست.

سردار مویدی در خصوص اینکه مسئولین کشور پاکستان انتقال مواد مخدر را به دلیل اتباع بیگانه و رشوه های پنهان خوانده اند، یادآور شد: در هر صورت ما در جنگ آن چیزی که به چشم خود مشاهده می کنیم دستگیر می نماییم، پاكستاني هايي هستند که تا به دندان مسلح و به هر قیمتی قصد ورود مواد مخدر افیونی را به داخل کشور را دارند و اگر پشت پرده ی این جنگ و در عقبه ی این نقل و انتقالات کسانی دیگری نیز سهیم اند، خوشحال می شویم که آنان را به حضور همگان معرفی نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این حوزه با اقدامات گسترده و اشرافیت اطلاعاتی خود در جای جای مسیر ترانزیت مواد مخدر با تشدید فعالیت خود توانسته تا حال حاضر تمامی نقاط امی قاچاقچیان را برای آنان نا امن سازد و در این خصوص نیز از اقدامات خود دست بر نمی دارد.

همچنین ماموران این حوزه برای پاکسازی مناطق مرز نشین که دچار آسیب دیدگی در راستای مواد مخدر شدند، با تمامی توان خود با سایر ارگان های مرتبط همکاری هاي لازم را انجام می دهند./ز

برچسب ها: جایی ، برای ، توضیح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار