کی‌با کی قهر کرد؟

از آشتی سوری تا جنگ کی‌روش با فدراسیون،دایی آشتی کرد کریمی نه!

در فوتبال ایران برخی چهره‌های ورزشی دلخوش از یکدیگر ندارند.

از آشتی سوری تا جنگ کی‌روش با فدراسیون،دایی آشتی کرد کریمی نه!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در همه‌جای دنیا تعدادی از ورزشی‌ها روی خوشی به هم نشان نمی دهند و برخی دعواهایشان را علنی کرده اند.

کری کی‌روش با اسدی و ترابیان

درگیری لفظی کی‌روش با اسدی و ترابیان هم که دیگر احتیاج به گفتن ندارد. اسدی و ترابیان عضو فدراسیون فوتبال ایران بارها به کی‌روش فشار وارد کردند و سرمربی تیم ملی هم حقایق را آشکار کرد و همین مساله باعث درگیری و لجبازی این نفرات شد.

انعقادهای حاجی مایلی از کی‌روش

محمد مایلی کهن که از زمین و زمان ایراد می‌گیرد همیشه از عملکرد کی‌روش در تیم ملی انتقاد کرده و در مصاحبه‌های نیش‌دارش به سرمربی تیم ملی هم کنایه می‌زند.

البته کی‌روش هم جواب مایلی کهن را داده و ساکت نشسته است احتمالا مایلی کهن فکر می‌کند با این کار می‌تواند نگاه های منفی را روی کی‌روش متمرکز کند.

قهردایی و جادوگراز آلمان تا ایران

چه کسی است از دعوای علی کریمی و علی دایی بی‌اطلاع باشد. این دو نفر دل خوشی از یکدیگر ندارند اما در ظاهر همه چیز را حفظ می‌کنند . حتی علی دایی در برنامه 90 اعلام کرد با کریمی قهر نیست اما مشکل جای دیگری است و بیشتر آن مربوط به نیمکت نشینی دایی در جام جهانی 2006 آلمان برمی‌گردد.

دعوای خنده دار دایی و مایلی کهن

همین چند وقت پیش بود محمد مایلی کهن بی‌خیال علی دایی نمی‌شد و دایی هم بعد از شکایت حکم زندان برای مدیر سابق تیم ملی گرفت . اما از قید انجام حکم گذشت و این دو نفر از جان یکدیگر گذشتند. البته مایلی کهن به دلیل تهمت‌هایی که زده بود باعث خشم سرمربی صبای قم شده بود.

واکنش میناوند ورمزیار

چند وقت پیش ورمزیار بازیکن سابق استقلال گفته بود حق میناوند نبود در بین دفاع چپ ها باشند و همین موضوع باعث شده بود میناوند واکنش نشان دهد. دلخوری و قهر این دو نفر هم از همین موضوع آغاز شد این اولین بای نبود که از عملکرد میناوند انتقاد می‌شد.

زور نکیسا به عابدزاده نرسید

موضوع این درگیری مربوط به احمد رضا عابدزاده و نیما نکیسا می‌شود . نکیسا که آن زمان سن و سال کمی داشت دوست داشت جای فنایی و عابدزاده را بگیرد و چندین بار هم گفته بود از او بهتر است و به همین خاطر دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی با نکیسا قهر کرد و رابطه خوبی هم با او نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
درمورددعوای ورمزیارمیناوندحق باصادق ورمزیاربود
آخرین اخبار