سرمربی سابق تیم پرسپولیس معتقد است که تقابل کی روش و مایلی کهن برای فوتبال خوب نیست و هر دوی آنها زحمت می کشند و نباشد تقصیرها را گردن یکدیگر بیندازند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهارات اخیر سعید عزت الهی در مورد تیم ملی گفت: به عنوان یک پیشکسوت به عزت الهی که بازیکن خوب و آینده داری است می گویم که بهتر است خودش را درگیر این ماجرا نکند و وارد این مسائل نشود، اگر عزت الهی وارد این مسائل کنند از لحاظ فکر درگیر می شود و همین باعث می شود کیفیت وی پایین بیاید.

عزت الهی نباید فراموش کند که باید به پیشکسوتان احترام بگذارد زیرا این کار به نفع خودش است.
 
سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا بقیه تیم های حاضر در انتخابی المپیک نتوانستند با لژیونرهای خود راهی مسابقات شوند، ولی ایران نتوانست؟ گفت: ما فقط همین یک مشکل را نداشتیم، حتی تا قبل از این مسابقات مشخص نبود که سرمربی تیم ملی قرارداد دارد یا خیر، ابتدا باید این مسائل حل شود و بعد سراغ دیگر مسائل برویم.

به نظر من هر کس که مسئولیتی می گیرد باید به آن کمک شود، همان گونه که به مربیان خارجی کمک می‌شود به مربیان داخلی هم کمک کنیم.
 
وی در خصوص اختلاف میان کی روش و مایلی کهن اظهار داشت: این گونه برخوردها برای فوتبال ما خوب نیست، کی روش و مایلی کهن هر دو زحمت می کشند و نباید تقصیرها را گردن یکدیگر بیندازند.
 
درخشان در خصوص اظهارات خاکپور که گفته بود همه تقصیرها گردن من است و دانش من کم بوده، عنوان کرد: تیمی که نتیجه نمی گیرد همه تقصیرها را گردن سرمربی می اندازد، اما باید پرسید آیا همه بازیکنان و امکانات در اختیار خاکپور بوده است؟ زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد سرمربی تنها می ماند و مجبور است همه تقصیرها را گردن بگیرد، ولی نباید فراموش کرد سرمربی تنها یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیم است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار