پیشکسوت پرسپولیس گفت: کارگروهی در تیم کمتر انجام می شد و بازیکنان به صورت انفرادی عمل می کردند.

درخشان: تک روی در تیم امید زیاد بودحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بزرگترین مشکل تیم امید ایران این بود که بازیکنان بیشتر به صورت انفرادی بازی می‌کردند و کمتر کارهای گروهی در تیم دیده می شد و علاوه بر آن در قسمت نوک حمله هم دچار ضعف بودیم که مجموع این مشکلات مانع صعود تیم شد.
 
وی افزود: قضاوت عملکرد کادر فنی سخت است زیرا باید در آن شرایط حضور دات و بعد تصمیم گرفت اما خاکپور می توانست تعویض ها و چیدمان بهتری برای تیم امید داشته باشد و از تجربیات افراد حاضر در کادر فنی استفاده بهتری کند.
 
درخشان ادامه داد: حاشیه‌های زیادی برای تیم وجود داشت و استرس‌هایی که در مورد قطعی شدن خاکپور به عنوان سرمربی به بازیکنان داده شد از عاملهای شکست تیم امید محسوب می شود و به جای اردوهای تدارکاتی مناسب زمان زیادی برای انتخاب سرمربی گذاشته شد.
 
وی در پایان صحبت‌هایش گفت:اگر بخواهیم در دور بعدی المپیک حضور داشته باشیم و به این حسرت 44 ساله پایان دهیم باید از همین الان تیم امید را با یک کادر فنی خوب چیدمان کنیم و تمام حاشیه ها را کنار بگذاریم و برنامه اردویی مناسبی را برای تیم امید برنامه ریزی کنیم تا صعود و رسیدن به المپیک به اما و اگرها نرسد و با آرامش به موفقیت لازم برسیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، پرسپولیس ، خاکپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار