موج منفی علیه کی روش

سال 94 شاهد انتقادهای فراوان مربیان علیه سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در طول این سال‌هایی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران است،مربیان زیادی از وی انتقاد کردند. از امیر قلعه نویی گرفته تا محمد مایلی کهن، اما باید گفت که مایلی کهن در راس همه منتقدان قرار دارد فردی که بدون درنظر گرفتن شرایط زمانی، وقت و بی وقت کی روش را مورد انتقاد قرار می‌دهد.

اینکه نزدیک رقابت های جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و هر اتفاق دیگری که باشد برای مایلی کهن تفاوتی نمی‌کند. وی که مدیر فنی تیم ملی امید است بارها و بارها به عملکرد و حتی شخصیت کی روش انتقاد کرده است و وی را شایسته سرمربیگری تیم ملی نمی‌داند.

مایلی کهن درباره کی روش می‌گوید که وی جزو یکی از چندین مربی بوده که زیر نظر فرگوسن سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد کار کرده است. به همین دلیل فرد شاخصی نیست. همچنین نباید به این اندازه درآمد بالا داشته باشد و انقدر مرخصی بگیرد.

مایلی کهن حتی به برخی از انتخاب‌های بازیکن‌های کی روش انتقاد داشت.

مدیر فنی تیم ملی حتی شخصیت کی روش را قبول نداشت و می‌گفت که نگاه کی روش به ایران، نگاه از بالا است و وی خود را بزرگتر از فوتبال ایران می‌داد.

وی فردیست که در نهایت رفاه و امکانات در ایران کار می‌کند. در حالی که چنین شرایطی در زمان سرمربی گری محمد مایلی کهن در تیم ملی نبوده است.

در مقابل افرادی چون مایلی کهن، علیرضا منصوریان قرار دارد که معتقد است باید همه از کی روش حمایت کنند چون وی مربی تیم ملی است. همچنین سرمربی این روزهای نفت تهران کی روش را فرد حرفه‌ای و کار بلدی می‌داند که می‌تواند کمک‌های فراوانی به تیم ملی ایران کند.

به هر حال کی روش هم با زمان سنجی مناسب، در زمان‌هایی که تیم ملی در مسابقات مهمی چون جام ملت‌های آسیا حضور داشت تمام تمرکز خود را به عملکرد تیم ملی می‌داد.

با این وجود انتقادهای مایلی کهن تمامی نداشت تا اینکه کی روش در بهمن 1394 استعفا داد.

با استعفای کی روش باز هم مایلی کهن آرام نگرفت، گفت که کی روش کجا برود بهتر از ایران شایعه رفتن وی را نباید باور کرد.

هرچه که باشد این همه تنش تاثیر منفی در فوتبال ایران خواهد داشت، اما این طور که به نظر می‌رسد دعواها در سال 95 هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار