مدیر کل نوسازی استان تهران گفت: در نظر داریم تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید تمامی مدارس شهرستان‌های تهران را مجهز به سیستم گرمایشی‌ ایمن کنیم.

داریوش ورناصری‌ مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال 95 پروژه‌های فضای آموزشی‌، ورزشی و پرورشی در حال برنامه ریزی هستند همچنین تمامی سیستم‌های گرمایشی در شهر تهران ایمن شدند و ما مبحث سیستم‌های گرمایشی ایمن را در شهرستان‌های استان تهران به اتمام خواهیم رساند تا در نهایت هیچ مدرسه‌ی دولتی از بخاری‌های غیر استاندارد، استفاده نکند.

وی افزود: از برنامه‌های مستمر ما در سال 95 مقاوم سازی مدارس است که در سال 95 توجه بیشتری نسبت به سال 94 خواهد شد.

ور‌ناصری اظهار داشت: در سال 94 حدود 20 میلیارد تومان برای مقاوم سازی مدارس بودجه اختصاص پیدا کرده که این مبلغ در سال 95 افزایش یافته است همچنین پیش بینی می‌شود مدارس منطقه 22 در سال 95 مشکل کمتری داشته باشد زیرا آموزش و پرورش در این زمینه قدم‌های بزرگی را برداشته تا بتواند با ایجاد پروژه‌های آموزشی از مشکل کمبود مدارس در این منطقه بکاهد.

وی خاطرنشان کرد: 25 درصد مدارس تهران فرسوده هستند که این مدارس نیازمند تخریب و بازسازی است که در پروسه‌ی زمانی طولانی این کار صورت خواهد گرفت و امیدواریم که با تامین اعتبارات برنامه نوسازی کلید بخورد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار