دوازده قرن است در پی «ربیع الانام» بوده ام، بهار انسانیت... زمانی که مستضعفان عالم دیگر بر مستکبران غلبه و علم دین خدا را در جای جای عالم نصب کرده باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسین میرلوحی، کارشناس مسائل مذهبی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و فصل بهار در یادداشتی اختصاصی برای باشگاه خبرنگاران جوان از «انتظار برای رسیدن بهار انسانیت»گفت که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

بر حسب قانون طبیعت این روزها آغاز قدرت‌نمایی تمامی عناصر حیات کره خاکیست و دلنوازترین مناظر اکنون جان هر بیننده‌ای را مصفا می‌کند. نفس کشیدن زمین پس از یک خواب زمستانی، صهبای جان مردمان را طهور می کند و امید بهترشدن را بار دیگر به نهر زمینیان جاری می‌سازد.
شریعت نیز در این بین این نو شدن را می پسندد و شادی و سرور در این ایام را تایید می کند...اما...
اما با این وجود چرا احساس می‌کنم هزار و 108 سال است که هنوز سال من تحویل نشده است!
من در اینجا بعنوان نماینده دوازده قرن جامعه منتظر، هنوز بهار اصلی خودم را می‌جویم. از ۳۲۹ قمری آغاز غیبت کبری ولی عصر تا الان ۱۴۳۷. دوازده قرن است در پی «ربیع الانام» بوده ام، بهار انسانیت...زمانی که مستضعفان عالم دیگر بر مستکبران غلبه و علم دین خدا را در جای جای عالم نصب کرده باشند.
تا کشتن مظلوم هست، تا خیانت به ولی خدا هست، تا حرم امن الهی دست سارقان و قاتلان کودکان عراق و سوریه و یمن است و تا عقل در ضدیت دین استدلال می‌کند بهار انسانیت فرانرسیده است و زمانی شکوفه های این بهار به ثمر می‌رسد که مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه الشریف پرده از رخسار بگشاید.
این بهار حقیقیست که مقارنش زمین گنج های خود را بیرون می ریزد و خزائنش را برای پیروان موعود موجود می‌نمایاند.
اگر در این عید نوروز ، پس از دوازده قرن، منتظر دوازدهمین امام باشی، منتظر بهار انسانیتی، که امام صادق علیه السلام فرمود:ما مِن يَومِ نَيروزٍ إلاّ و نَحنُ نَتَوقَّعُ فِيهِ الفَرَجَ لأِنَّهُ مِن أيّامِنا و أيّامِ شِيعَتِنا؛. هيچ نوروزی نيست مگر آن كه ما در آن روز  منتظر فرج هستیم چون آن از ایام ما و شیعیان ماست.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار