طرح بهینه سازی سامانه روشنایی بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان با صرف 15 میلیارد ریال هزینه اجرا و طی آن 412 دستگاه لامپ پرمصرف بخارسدیم حذف و لامپهای کم مصرف اما پرنورتر ال ای دی به جای آنها نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در آستانه سال نو ، طرح بهینه سازی سامانه روشنایی بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان به بهره برداری رسید .

در این طرح سامانه روشنایی بلوار جمهوری اسلامی کرمان حد فاصل میدان آزادی تا پل راه آهن اصلاح شد.

در مراسم بهره برداری از این طرح محمود شهبا مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: این طرح طی یک سال و با صرف 15 میلیارد ریال هزینه اجرا شد و طی آن 412 دستگاه لامپ پرمصرف بخارسدیم حذف و لامپهای کم مصرف اما پرنورتر ال ای دی به جای آنها نصب شد.

وی افزود: در نتیجه این تغییر؛ ضمن بهبود شدت و یکنواختی نور ، مصرف برق در این محدوده 92 هزار کیلو وات در ساعت کاهش یافت.

شهبا با اشاره به اینکه این طرح بااستفاده از توان بخش خصوصی اجرا شد افزود: طرح اصلاح سامانه های روشنایی در معابر شهر کرمان از جمله میدان شهدا و محدوده مسجد جامع، حوزه علمیه ابراهیمیه و بادگیرهای شهر کرمان در دستور کار این شرکت است .
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز دراین مراسم گفت: شرکت توزیع برق شمال استان باید طی یک فرخوان، بحث نورپردازی شهر کرمان در سال 95 را با استفاده از توان بخش خصوصی تکمیل کند .
استاندار کرمان با تاکید براینکه بحث نورپردازی معابر علاوه بر زیبایی و روشنایی موجب ارتقا سطح امنیت در شهر میشود، خاطرنشان کرد: براساس گزارشات شورای تامین استان کرمان ، در سالهای قبل به علت تاریکی معابر ناامنی ها و سرقت هایی در سطح شهر صورت می پذیرفت که برای حل مشکل در سال 93 به کلیه ادارات و نهادها ابلاغ شد تا برای نورپردازی معابر اقدام و یا همکاری کنند .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: لامپ ، پرمصرف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار