36 مجتمع خدمات رفاهي بين‌راهي خوزستان در ايام نوروز سال 95، کار خدمات رساني به مسافران و ميهمانان نوروزي را انجام مي دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان اظهار کرد: امسال چهار مجتمع جديد به بهره‌برداري رسيد و در سال آينده نيز 8 مجتمع ديگر به بهره‌برداري خواهند رسيد.
مسعود مصدقي زاده افزود: مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين راهي به علت عرضه تمام خدمات موردنياز کاربران جاده‌اي به صورت همزمان در کاهش سوانح جاده‌اي نقش موثري دارند.
وي با بيان اينکه در تمام ابعاد و به منظور جلوگيري از گرانفروشي از مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بازديد مي‌کنيم، خاطرنشان کرد: کيفيت خدمات رساني اين مجتمع‌ها اکنون در سطح مطلوبي قرار دارد.
وي عنوان کرد: تمام توقفات يک راننده در طول هر مسير، به صورت متمرکز و يکجا در مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين‌راهي خلاصه و منتهي مي‌شود که اين مجتمع‌ها مکاني براي استراحت و تمدد اعصاب به شمار مي‌روند و از اين نظر در کاهش سوانح جاده‌اي موثر هستند.
مصدقي زاده، مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين‌راهي را يکي از زيرساخت‌هايي دانست که موجب ارتقاء ضريب ايمني محورهاي ارتباطي مي‌شوند و از پوشش دادن تمام محورها به وسيله اين مجتمع‌هاي مجاز خبر داد.
وي با بيان اينکه فقط در محورهاي روستايي مجتمع خدمات رفاهي بين‌راهي احداث نشده است، گفت: اين محورها از نظر اقتصادي توجيه‌پذير نيستند اما اکنون در تمام محورهاي پرتردد و سانحه خيز استان مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين راهي مستقر هستند.
مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي خوزستان اظهار کرد: طرح جامع اين مجتمع‌ها در کارگروه زيربنايي استان تصويب شد و بر اساس اين طرح محورهاي پرتردد و سانحه‌خيز استان جهت احداث اين مجتمع‌ها شناسايي شدند. اقدامات مربوطه را انجام داديم و فراخوان جذب سرمايه گذار نيز در اين زمينه اعلام خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.