چهار پست امدادي به منظور خدمت به مسافران نوروزي در سطح شهرستان اهواز راه اندازي شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،  رئيس جمعيت هلال احمر اهواز با بيان اين مطلب گفت: پست هاي نوروزي جمعيت هلال احمر اهواز در ورودي جاده انديمشک به اهواز، پارک جنگلي گمبوعه، جاده قديم خرمشهر به اهواز و پادگان شهيد محمودوند ويژه مسافران راهيان نور برپا شده است.

فتح الله هاشم نژاد افزود: همچنين سه پست جوانان هلال احمر در مناطق ميدان راه آهن و فلکه شهيد بندر اهواز و پليس راه قديم اهواز مستقر شده است.

هاشم نژاد همچنين در ادامه از راه اندازي کمپي ب عنوان نه به تصادفات جاده اي در اهواز خبر داد و تصريح کرد: اين کمپين ملي است که در تهران راه اندازي شده و در اهواز نيز پيش از آغاز سال نو راه اندازي مي شود.

رئيس جمعيت هلال احمر اهواز اضافه کرد: پيمان نامه اي نيز در اين کمپين وجود دارد که نکاتي در مورد رعايت نکات ايمني در رانندگي است و مردم و مسئولان استان اين پيمان نامه را امضا مي کنند.

هاشم نژاد بيان کرد:با توجه به اينکه هر سال در ايام عيد نوروز تصادفات کشته هاي زيادي را برجاي مي گذارد اين کمپين به صورت نمادين از مسافران و رانندگان تقاضا دارد که براي حفظ جان خود و ديگران نکات ايمني رانندگي را رعايت کنند.

رئيس جمعيت هلال احمر اهواز، سه عامل سرعت غيرمجاز، سبقت غيرمجاز و خواب آلودگي را از عوامل اصلي بروز تصادف در جاده ها عنوان کرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.