با حضور استاندار خراسان رضوی طرح توسعه ضلع غربی ترمینال فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، فاز جدید توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد با متراژ دو هزار مترمربع و با تجهیز به 30 کانتر پرواز،  درروزهای گذشته بصورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی افتتاح و دیشب با حضور استاندار خراسان رضوی رسما به بهره برداری رسید.
راه اندازی این طرح، با هدف یکپارچه سازی و زیباسازی ترمینال داخلی فرودگاه مشهد، و خدمت رسانی مطلوب به زائران و مسافران در ایام نوروز انجام شد .
 سالن بارانداز قدیمی ترمینال داخلی که محل تخلیه بار بود، مورد بازسازی قرار گرفت و هم اکنون با تغییر کاربری به فضای ترمینال داخلی افزوده شده است،.
 انجام این عملیات فضای سالن عمومی ترمینال داخلی در بخش پذیرش مسافر و کانترهای پروازی به چهار هزار مترمربع افزایش یافته است.
علی رضا رشیدیان در حاشیه بازدید از فرودگاه،  با اشاره به وجود بارگاه منور رضوی در شهر مقدس مشهد و حضور سالانه 27 میلیون زائر و مسافر داخلی و خارجی بر لزوم توسعه زیرساخت های حمل و نقل استان در حوزه های مختلف؛ ریلی، هوایی و زمینی تاکید کرد.
استاندار خراسان رضوی با حضور در جمع مسافران از نزدیک با آنان گفتگو و مشکلات آنان در خصوص تاخیر پروازها به علت نامساعد بودن شرایط جوی را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.