استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت رسانی به گردشگران و زائران علی بن موسی الرضا(ع)نباید تنها به تعطیلات نوروز محدود شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در مراسم مانور با هدف آمادگی دستگاه ها و ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه ی خدمات مناسب و شایسته به گردشگران نوروزی و زائران امام هشتم (ع)، در کمپ غدیر مشهد گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان باید در طول سال نیز فعال باشد و خدمت رسانی به گردشگران نباید تنها به تعطیلات نوروز محدود شود.

استاندار خراسان رضوی اظهارداشت: خدمات باید با کیفیت ارائه شود و مهمترین هدف ما جذب حداکثری زائران و گردشگران و افزایش میزان اقامت آن ها است.
رشیدیان به اجرای طرح هایی با هدف افزایش میزان ورود گردشگر به استان اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از آن ها، طرح مبدا به مبدا است که می تواند نقش مهمی در افزایش میزان ورود گردشگران به استان داشته باشد.
وی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با هدف افزایش میزان اقامت گردشگران اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره طرح ملی نوروزگاه یکی از این موارد است.
استاندار خراسان رضوی همچنین با تاکید بر آمادگی کامل شهرهای استان برای میزبانی شایسته از زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع)، اضافه کرد: خوشبختانه زیرساخت ها برای میزبانی هرچه بهتر از زائران و مسافران آماده شده است.
رشیدیان به تقویت فرهنگ رضوی و میزبانی اشاره کرد و افزود: این فرهنگ ها باید تقویت شود و بر موضوعاتی مانند آئین های ملی و اسلامی توجه بیشتری شود.

در پایان برگزاری این مانور استاندار به همراه حاضران، از غرفه هایی دستگاه ها مستقر در کمپ غدیر بازدید و از نزدیک میزان آمادگی دستگاه ها را بررسی کرد.
همچنین استاندار خراسان رضوی از تجهیزات لجستیکی، نمایشگاه کمیته های ذیل خدمات سفر استان بازدید و 1500 تاکسی زائر را افتتاح کرد..

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.