استاندار خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهیدان دهنوی، رمز ماندگاری شهدا را خود باوری، خدا باوری و ولایت پذیری دانست و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.

خودباوری، خداباوری و ولایت پذیری رمز ماندگاری شهدابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، استاندار در آستانه روز بزرگداشت شهدا، با حضور در منزل شهیدان دهنوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست"، رمز ماندگاری شهدا را خود باوری، خداباوری و ولایت پذیری دانست و گفت: ما در پیمودن راه ولایت و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی استوار و ثابت‌قدم هستیم.
علیرضا رشیدیان با بیان اینکه سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران است،‌ افزود: امروز بر همگان به ویژه مسئولان به عنوان یک تکلیف فرض است که رهرو راستین راه شهیدان باشند و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آنان گام بردارند.
وی تاکید کرد: موضوع دفاع مقدس و این حماسه پایدار و جاویدان منحصر به زمان خاصی نیست و همواره باید معارف این دوران به متن جامعه و به ویژه نسل جوان، انتقال یافته و نهادینه شود.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خانواده معزز شهدا با تقدیم یک یا چند فرزند خود در راه انقلاب، همچنان در پیمودن این مسیر ثابت قدم و استوارند و ذره ای در اراده آنان در تبعیت از ولایت خللی وارد نشده است و این مهم وظیفه ما را در خدمت رسانی به آنان و مردم بصیر و ولایتمدار، سنگین تر می کند.
رشیدیان با اشاره به 17 هزار شهید استان،‌ خراسان رضوی را استان پیشتاز و موثر در دوران دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: خراسان رضوی شهدای شاخص و سرداران بزرگی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
شهیدان علی اکبر، حمید رضا و حسین دهنوی و دو جانبار سرافزار دیگر از جمله فرزندان رجبعلی دهنوی هستند.
انتهای پیام//
برچسب ها: استاندار ، شهدا ، دیدار ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.