طرح نوروزي پليس راه گيلان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده انتظامي گيلان امروز گفت : طرح نوروزي پلیس امسال با شعار پليس و مردم ، نظم و قانون و نشاط  بهاري تا 16 فروردين ادامه دارد .

سردار ميرحيدري افزود : هزار و 500  مامور پليس در 100 گروه گشتي محسوس و نا محسوس طرح نوروزي را در گیلان اجرا می کنند.
وی گفت : در طرح نوروزی 9 پاسگاه ثابت و 12 پايگاه سيار پليس راه و همچنين ده ها دوربين ثابت و سيار کنترل سرعت در نظر گرفته شده است.
 فرمانده انتظامي گيلان با اشاره به اعمال قوانين جديد جرايم رانندگي تصريح کرد : 41 مورد تخلف رانندگي حادثه ساز مشمول اين قانون جديد شده که سرعت و سبقت غير مجاز ، انحراف به چپ ، خوردن و آشاميدن و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگي و حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها از مهمترين آنهاست.
معاون امور عمراني استانداري نيز از کاهش 4 درصدي تصادفات بين شهري در گيلان در نوروز گذشته خبر داد و افزود : امسال نيز تداوم روند کاهش تلفات و تصادفات با تقويت مشارکت مردم و پليس در دستور کار قرار دارد.
حجت شعبانپور تعداد کشته های تصادفات گیلان در سال 94 را 622 نفر عنوان کرد و افزود : اين رقم درمقايسه با سال قبل تغييري ندارد.  
عليرضا خصوصي مديرعامل جمعيت هلال احمر گيلان نيز از آماده سازي 2هزار و 100 امدادگر براي مشارکت در طرح نوروزي امسال خبرداد و افزود : اين نيروها با 25 دستگاه آمبولانس ، 11 خودروي نجات ، 16 موتورسيکلت ، 9 قايق موتوري و يک بالگرد در 27 پايگاه امداد  جاده اي مستقر شدند.  



انتهای پیام/
برچسب ها: گیلان ، آغاز ، طرح ، نوروزی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.