معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان گفت: 23 هزار و 454 نفر در سال جاري برای دفاع از مرزها وخدمت به مردم از کرمان روانه خدمت سربازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود پارسا گفت: برابر ابلاغيه سازمان وظيفه عمومي ناجا آن دسته از متقاضيان خريد خدمت سربازي كه در سال 1394 با مراجعه به دفاتر پليس +10 ثبت نام كرده اند، همچنان به درخواست شان رسيدگي خواهد شد.

وي تصريح كرد: متقاضياني كه تا پايان سال 94 داراي 8 سال يا بيشتر از 8 سال غيبت هستند مشمول اين طرح خواهند شد.

سرهنگ پارسا در تشريح دليل بلاتكليفي برخي از متقاضیان افزود: افرادي كه در تهيه استعلام هاي اداره ثبت احوال، آموزش و پرورش و دانشگاه ها ناكام مانده اند و يا پيامك واريز وجوه به دست شان نرسيده و يا موفق به پرداخت آن نشده اند تا پايان سال براي تكميل فرآيند زمان داشته اند.

وي در پاسخ به احتمال تمديد اجراي اين طرح در سال آينده نيز گفت: با پيگيري هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا به احتمال قوي اين طرح در سال آينده نيز ادامه خواهد داشت اما غيبت مشمولان به احتمال فراوان به 9 سال غيبت افزايش مي يابد.

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان اظهار کرد: تا اين لحظه بخشنامه و يا دستوري مبني بر تاييد دولت و يا مجلس شوراي اسلامي براي تمديد اين قانون صادر نشده است كه در صورت تصويب اطلاع رساني خواهد شد.

وي در ادامه به آمار معافيت هايي صادر شده در سال 1394 نيز اشاره كرد و گفت: در كل استان چهار هزار و 925 نفر درخواست معافيت پزشكي و كفالت ارائه كرده بودند كه در نهايت يك هزار و 342 نفر با توجه به دستورالعمل ها و آئين نامه ها معافيت كفالت و يك هزار و 84 نفر نيز معافيت پزشكي دريافت كردند.

وي تصريح كرد: اين نيرو ها به مراكز آموزش نيروهاي سپاه، ناجا و ارتش اعزام شده اند كه شش هزار و 441 نفر زير ديپلم، پنج هزار و 286 نفر ديپلم و 11 هزار و 727 نفر نفر فازغ التحصيلان دانشگاهي بوده اند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار