پروژه ایستگاه پمپاژ آب طرزیلو و ایثار ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ایستگاه پمپاژ آب طرزیلو و ایثار ارومیه صبح امروز با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی استان به بهره برداری رسید.

سعادت در این مراسم با اشاره به اتمام سال 1394 و نام گذاری این سال به دولت،ملت و همدلی، همزبانی توسط مقام معظم رهبری گفت: سال 1394 با تمام فراز و نشیب هایش در حال اتمام است و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در ابتدای این سال با هوشمندی و آینده نگری این سال را نام گذاری نمودند.

وی افزود: در این سال کلیه مسئولان نظام پیگیر و در تلاش برای به ثمر رساندن مذاکرات هسته ای و به فرجام رساندن برجام بودند و در این موضوع دیدگاه های مختلفی وجود داشت و با همدلی و همزبانی مثال زدنی این مذاکرات به فرجام رسید و نتیجه این مذاکرات در وحدت و انسجام ملی نقش بسیار تاثیرگذاری داشت.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این سال گفت: تقریبا اکثر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دو انتخابات شرکت و نامزد شده بودند و خود را در معرض انتخاب توسط مردم فهیم و انقلابی قرار دادند و در فضایی با نشور و نشاط سیاسی این انتخابات برگزار شد و این همان دولت،ملت و همدلی،همزبانی بود که مقام معظم رهبری در ابتدای سال آن را اعلام فرمودند.

وی در ادامه افزود: ما به عنوان مجریان نظام وظایف خود را به خوبی انجام دادیم و قدرت و انسجام مردم ایران اسلامی را به ثابت کردیم.

سعادت ادامه داد: در عرصه بین المللی پشتیبانی مردم از حکومت زمینه اقتدار و پایداری آن حکومت است.

گفتنی است پروژه ایستگاه پمپاژ آب طرزیلو و ایثار ارومیه با هدف تامین آب شرب تصیفه شده مخزن ولیعصر با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال احداث شده است

بهره برداری پروژه ایستگاه پمپاژ آب طرزیلو و ایثار ارومیهبهره برداری پروژه ایستگاه پمپاژ آب طرزیلو و ایثار ارومیه

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.