تعداد ناوگان عمومی مسافربری آذربایجان غربی مجهز به اینترنت رایگان افزایش یافت.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اعلام این خبر افزود: هم اکنون کلیه اتوبوس های فعال در مسیرهای ارومیه به تهران از امکانات اینترنت پرسرعت برخوردار هستند و کلیه مسافران می توانند همزمان در طول سفر از این امکان بهره مند شود.

امیرصالح خیر اندیش ادامه داد: در بیش از 90 درصد از مسیر ارومیه به تهران اینترنت پرسرعت دایر است و مابقی مسیر نیز مربوط به برخی نقاط کور به لحاظ نبود شبکه هستند که امکان قطع اینترنت بطورت مقطعی در طول سفر وجود دارد.

وی یادآور شد: اجرای طرح تجهیز ناوگان عمومی مسافربری به اینترنت پرسرعت از دو سال پیش در ارومیه آغاز و در حال حاضر این امکان در ناوگان مسافربری مهاباد و خوی نیز برقرار شده است. این مقام مسئول اضافه کرد: کیفی سازی خدمات مهمترین اولویت اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی به شمار می رود و به همین دلیل نیز شرکت های مسافربری با یک رقابت سالم سعی در افزایش رضایتمندی مسافران دارند که این امر نیز در تغییر ذائقه خدمات گیرندگان تاثیربسزایی داشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.