گارد راس و بازیکن خارجی شیمیدر تهران در دیدار با پالایش نفت آبادان دچار آسیب‌دیدگی شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان دیدار نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران که عصر دیروز در آبادان بین پالایش نفت این شهر و شیمیدر تهران برگزار شد، سجاد مشایخی گارد راس ملی‌پوش تیم شیمیدر که پیش از این و در دیدار با ثامن مشهد آسیب‌دیده بود، دوباره مصدوم شد. 

جواد رحمتی‌پور سرمربی تیم شیمیدر با تایید این خبر تاکید کرد مشکل گارد راس تیمش چندان جدی نیست و مچ پای مشایخی آسیب جزئی دیده است و او به بازی پنجشنبه تیمش برابر نفت می‌رسد. سرمربی شیمیدر همچنین از آسیب‌دیدگی امرسون مورای، بازیکن کانادایی این تیم در دیدار امروز خبر داد اما وی تصریح کرد بدون تردید امرسون هم مشکلی برای همراهی شیمیدر در دیدار حساس پنجشنبه این هفته ندارد. 

محمد ترابی، سنتر شیمیدر هم پیش از این دیدار مصدوم شد و نتوانست دیروز تیمش را در آبادان همراهی کند. البته گویا مشکل ترابی هنوز برطرف نشده است و حضور این سنتر در دیدار بعدی شیمیدر و پالایش نفت آبادان هنوز قطعی نیست. 

تیم بسکتبال شیمیدر تهران دیروز در آبادان مقابل پالایش نفت پس از تساوی 74 بر 74 در پایان کوارتر چهارم، در اوورتایم بازی 90 بر 83 به میزبان خود واگذار کرد تا در مجموع با تساوی 2 ب 2 مقابل شاگردان حماد سامری، چشم به بازی‌های بعدی با این تیم داشته باشد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار