مدیرعامل باشگاه شیمیدر تهران با اظهار تعجب از وضعیت سالن 17 شهریور آبادان، تصریح کرد این تیم فینالیست سوپرلیگ می‌شود.

امیرحسین صفرزاده به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیدار سخت و پر فراز و نشيبی در آبادان داشتیم. علي‌رغم اينكه در مقاطعى از مسابقه تمركز لازم را نداشتيم مى توانستيم در وقت قانونى پيروز ميدان باشيم كه متاسفانه در حمله آخر شیمیدر شرايطى بوجود آمد كه بازى به وقت اضافه كشيد. به هر حال بسكتبال همين است و يك تصميم مى تواند سرنوشت بازی را تعيين كند.

وی درباره وضعیت سالن برگزاری این مسابقه توضیح داد: سالن آبادان وضعیت مناسبی نداشت و جاى تعجب دارد كه چرا سيستم تهويه سالن در چنين مسابقه حساسى نبايد كار كند! خدا را شکر بازيكنان دو تيم دچار مصدوميت نشدند چرا كه كاركردن سيستم تهويه باعث شده بود كف سالن شرايط مناسبى نداشته باشد و بازيكنان مدام به علت خيس بودن زمين در حال سر خوردن بودند. 

مدیرعامل شیمیدر ادامه داد: با اين حال از وضعیت‌مان رضایت داریم و بازيكنان و كادر فنى براى صعود به فينال مصمم شده‌اند. تردید ندارم جوانان ما با توانايى و شخصيتى كه دارند موفقيت هاى بيشترى را رقم خواهند زد.

صفرزاده درباره هدف شیمیدر در ادامه سوپرلیگ اظهار کرد: خيلى ها پرسيده اند كه هدف شيميدر در ليگ كسب چه مقامى است؟ ما در نخستین جلسه‌ای كه با بازيكنان و كادر فنى داشتیم اين موضوع را مطرح كرديم و گفتيم نمى توانيم سقفى براى موفقيت و جاه طلبى شما قائل شويم چرا كه توانايى و حس خواستن در آنها بدون سقف است. همين موضوع باعث شد اكنون مدعى جدى قهرمانى باشيم. در بسكتبال پيش بينى شايد كار غيرمنطقى باشد ولى با علم به توانايى و جسارت بازيكنان بايد بگويم حضور شيميدر را در فينال قطعى بدانيد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود، حضور در نیمه‌نهایی برای تیمی که نخستین سال حضورش را در سوپرلیگ تجربه می‌کند، نتیجه خوبی به شمار می‌آید،‌ گفت: موضوع اين است يك تيم چه شخصيتى را در طول ليگ به خود مى گيرد و گرنه ما در همين ليگ امسال روزهاى سخت زيادى داشته ايم ولى همين بازيكنان جوان با تلاش، غيرت و شخصيت خود از آن به بهترين شكل عبور کردند و توانسته‌اند به اينجا برسند. اگرچه مسابقات سختى پيش رو داريم ولي بازيكنان و كادر فنى نيز درك مناسبى از شرايط دارند و با تمركز زياد در دو بازى آينده به ميدان خواهند رفت.
 
انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار