مسئول گشت های سیار اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 221 فقره پرونده تخلف در طرح کشیک نوروزی این اداره کل تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،یزداله آروند افزود: این تعداد پرونده در حال رسیدگی در شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: طرح کشیک نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از 16 اسفندماه امسال آغاز شده و تا 15 فروردین ماه 95 نیز ادامه دارد.
آروند اظهار کرد: برای اجرای این طرح در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از یک شعبه مستقر و دو شعبه سیار و در شهرستان های استان نیز از یک شعبه سیار استفاده می شود.
وی عنوان کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون 373 گشت مشترک در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که از این تعداد 221 فقره پرونده تخلف تشکیل و به شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.
آروند بدون اشاره به آمار، ابراز داشت: بخش عمده ای از پرونده های تخلف متشکله در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید بوده است.
وی افزود: در این طرح نهادهای نظارتی کهگیلویه و بویراحمد همراه با اداره کل تعزیرات حکومتی این استان تا 15 فروردین ماه 95 به طور شبانه روزی در طرح کشیک نوروزی حضور دارند.
آروند گفت: نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد و قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروز 95 به طور جدی و مستمر ادامه می یابد و با متخلفان نیز برخورد قاطع خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 21 هزار واحد صنفی است.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: پرونده ، تخلف ، کشیک ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.