رئیس اداره محیط زیست گچساران از تفاهم نامه همکاری این اداره با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: همکاری بیش از پیش نیروهای انتظامی با ماموران محیط زیست به کاهش زمینه شکارغیرمجاز منجر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،عبدال دیانتی نسب به وسعت بیش از 50 هزار هکتاری مناطق حفاَظت شده این شهرستان اشاره کرد و افزود: در قالب این تفاهم نامه در زمینه کشف سلاح های غیر مجاز و مشاهده موارد مشکوک، نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن به یاری ماموران محیط زیست خواهد شتافت.
وی با اشاره به لزوم همکاری مردم در شناسایی صیادان و دارندگان سلاح غیرمجاز بیان کرد: اجرای ماموریت های محوله به محیط زیست و دستور العمل واصله از پلیس پیشگیری ناجا، تعامل و همکاری دراین زمینه را برای محیط زیست و نیروی انتظامی دوچندان کرده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران نیروی انتظامی همواره همکاری ها و مساعدت لازم در برخورد با متخلفان شکار و صید را با محیط زیست داشته و از این پس همکاری مضاعف این نیور عرصه را بیشاز پیش برای صیداران غیرمجاز ناامن خواهد کرد.
بخشی از کوه خامی با مساحت بیش از 26 هزار هکتار، کوه سرخ با 32هزار هکتار و کوه دیل با 10 هزار هکتار مساحت جز مناطق حفاظت شده شهرستان گچساران و باشت محسوب می شود.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.