رضایی دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کار قمی با کسب چهار پیروزی متوالی طلای مسابقات بین المللی یادگار امام را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های کشتی بین المللی جام یادگار امام در بخش کشتی فرنگی در حالی برگزار شد که نمایندگان قم در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند.

رضایی دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: ابوالفضل زینتی رفاه یکی از نمایندگان قم بود که با کسب چهار پیروزی در قالب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران برسکوی نخست پیکارهای بین المللی کشتی جام یادگار امام ایستاد.

وی افزود: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) طی دو روز و با شرکت ۱۲ کشور خارجی در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار شد، و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ایران الف به مقام قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی رسید.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ابوالفضل زینتی رفاه که با دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی الف کشورمان در وزن ۶۳ کیلوگرم بروی تشک این دوره از رقابت‌ها حاضر بود، توانست با کسب چهار پیروزی مقابل کشتی گیرانی از کشورهای آذربایجان ب، اوکراین، ‌ایران‌ ب و آذربایجان الف صاحب گردن آویز طلا شود

در پایان خاطر نشان کرد: وی در ادامه کشتی گیر تیم ب ایران را شکست داد و سپس در آخرین گام ۶ بر یک فرنگی کار تیم جمهوری آذربایجان را برد و به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار