مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طی امسال به 23 هزار و 540 حادثه دیده در این استان امداد رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی گنج کریمی در نشست خبری ویژه نوروز 95 با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان به دنبال کاهش خطرپذپری در بحران هاست و به همین منظور با توجه به مشکلات مادی، کانون های دانش آموزی را که در قالب آن بتوانیم جامعه را به جامعه امن برسانیم، راه اندازی کردیم، افزود: در این راستا حدود 5 هزار دانش آموز را طی سالهای آتی آموزش کمک های اولیه خواهیم داد.

گنج کریمی به برگزار ی جشنواره ملی آشتی در استان اشاره و خاطر نشان کرد: در این جشنواره استان کرمان بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در حوزه درمان و توانبخشی نیز امسال برنامه های خوبی داشتیم که با تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کلینیک دندانپزشکی را در کرمان راه اندازی کردیم، که در این کلینیک 19 متخصص دندانپزشکی مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند و خدمات دندانپزشکی در این کلینیک حدود 35 درصد پایین تر از نرخ مطب های خصوصی شهر کرمان است.

گنج کریمی یادآورشد: به مناسبت ایام نوروز 31 پست امداد و نجات در جاده های استان طراحی کرده ایم و 400 نفر از نیروهای امدادی در این پست ها به مسافرین خدمات رسانی می کنند

وی گفت: در حوزه جوانان 22 پایگاه ایمنی و سلامت در این پست ها راه اندازی خواهیم کردو طبق سالهای گذشته خیمه های نماز در این پایگاه ها راه اندازی می شود.

گنج کریمی در حوزه داوطلبان گفت:21پزشک داوطلب در پایگاه های امداد با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه حدود 73 درصد تصادفات در 25 کیلومتری شهرها رخ می دهد ، افزود: کمپین نه به تصادفات جاده ای بزودی در استان استارت می خورد.

گنج کریمی به برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرکشور اشاره کرد و افزود: فروردین 95 ثبت نام کاندیدها آغاز می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.