مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از توسعه و تجهیزمدارس لرستان از احداث مدرسه از سوی بانکهای این استان در مناطق محروم روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از لرستان ؛ محمد چگنی از مشارکت بانکهای عامل لرستان برای ساخت و ساز مدارس در روستاهای محروم و عشایری این استان خبر داد.
وی گفت: در بحث خیرین حقوقی جلسه ای با حضور استاندار لرستان و مدیران عامل تعدادی از بانکهای استان برگزار شد که دراین جلسه بانکها متعهد شدند نسبت به ساخت و ساز فضاهای آموزشی در روستاهای محروم استان مشارکت کنند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان افزود: خوشبختانه با پیگیریهای به عمل آمده تا به امروز تعداد پنج بانک آمادگی خود را برای ساخت مدرسه در این روستاها اعلام کرده اند که تاکنون تعداد سه باب از این مدارس احداث و آماده تحویل به آموزش و پرورش هستند.
چگنی از مدیران عامل این بانکها از سایر بانکهای عامل استان نیز که تاکنون نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام نکرده اند خواست به دلیل نیاز مبرم بسیاری از مناطق روستایی و عشایری استان به این مدارس نسبت به اجرای این تعهدات اقدام کنند.
وی گفت: نوسازی مدارس استان نیز قول مساعد خواهد داد که در اسرع وقت این مدارس را در مناطق محروم و عشایری که به شدت نیازمند فضای آموزشی مستحکم و استاندارد هستند احداث و تحویل دانش آموزان دهد.
انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، مدارس ، مناطق ، عشایر ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.