سرمربی پيشين رئال مادريد از يک مشکل بزرگ اما غير عادی در اين تيم سخن به ميان آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛کارلو آنچلوتی دو فصل هدايت رئال مادريد را برعهده داشت. او در فصل نخست عملکرد درخشانی از خود نشان داد تا جايی که توانست کهکشانی ها را به قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانيا رساند اما او در فصل دوم نتوانست انتظارات را برآورده کند و قهرمانی در هيچ جامی را بدست نياورد.

اين مربی ايتاليايی با وجود محبوبيت زيادی که در بين بازيکنان و هواداران رئال مادريد داشت از کار برکنار شد، چراکه برای رييس باشگاه رئال کسب جام از هر چيزی مهمتر است و به همين خاطر هم کارلتو برکنار شد تا جای خود را به رافائل بنيتس بدهد اما اين مربی اسپانيايی بسيار بدتر از آنچلوتی ظاهر شد.

سرمربی ايتاليايی پيشين رئال مادريد از يک مشکل اساسی اما مشکوک در اين تيم اسپانيايی سخن به ميان آورد و اعلام کرد آسيب ديدگی های بازيکنان اين تيم بيش از حد شده است. رئال از آغاز فصل تاکنون 12 آسيب ديدگی عضله ای داشته است و اين آمار غير عادی به شمار می آيد. ستاره های اين تيم بازی های زيادی را به خاطر آسيب ديدگی از دست دادند.

سرمربی فصل بعد بايرن مونيخ درباره اين سوال که چگونه رئال می تواند از شرايط سختی که گرفتار آن شده است رهايی پيدا کند به صحبت پرداخت و گفت: رئال مادريد قبل از هر چيزی بايد به انتقاد از خود بپردازد. اين تيم مشکلاتی دارد که بايد راه حل هاي مناسبی براي آنها پيدا کرد. اگر تيم زيدان بتواند اتحاد و همبستگی داشته باشد بدون شک موفق خواهد شد. اطمينان دارم اين مربی جوان می تواند عملکرد خوبی در رئال داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.