با موافقت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ظرفیت‌های جدید سفرهای نوروزی امسال، عرضه بلیت قطار از امروز (سه‌شنبه) آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت رجا با اعلام اين خبر افزود: ظرفيت‌هاي جديد از قطارهاي تندروي پرديس و واگن صبا ويژه بوده كه عرضه بليت آنها از سامانه‌هاي فروش رجا از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۱۸ اسفند ماه آغاز مي‌شود.

علاوه بر قطارهاي فوق، ظرفيت ناشي از بليت‌هاي استردادي براي ايام نوروز ۱۳۹۵ نيز براي همه مسيرها در زمان ياد شده، از طريق سيستم فروش آنلاين در دسترس متقاضيان قرار مي‌گيرد.

هموطنان گرامي متقاضي خريد بليت قطار علاوه بر تماس با سامانه‌ي ۱۵۳۹ مي‌توانند به سايت فروش بليت اينترنتي اين شركت با نشاني www.raja.ir  يا مراكز و نمايندگي‌هاي فروش بليت قطار در سراسر كشور مراجعه كرده و از آخرين وضعيت موجودي بليت‌ها مطلع شوند.

روابط عمومي رجا اعلام كرد: هموطنان گرامي با برنامه‌ريزي مطلوب علاوه بر ظرفيت‌هاي ايجاد شده جديد، مي‌توانند از تخفيف‌هاي ارايه شده در بليت برخي از قطارهاي اين شركت در مسيرهاي مختلف به ويژه در هفته دوم تعطيلات نوروزي استفاده كرده و بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بلیت ، قطار ، عرضه ، نوروز ، متقاضی ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار