مدیرکل امور استان‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در حال‌حاضر ۷۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عباسعلی قاضی‌زاده در مراسم تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری برتر مساجد در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر 740 کانون مساجد فرهنگی هنری تخصصی در کشور فعالیت می‌کنند و در صدد هستیم این کانون‌های فرهنگی هنری در کشور را افزایش دهیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 21 هزار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور افزود: این کانون‌ها نقش بسزایی در ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری در جامعه داشته و در صدد هستیم حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از کانون‌های مساجد در کشور انجام شود.

مدیرکل امور استان‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: هم‌اکنون در کشور 10 هزار کانون مساجد هنری و فرهنگی روستایی و عشایری فعال هستند که یکی از اهداف اصلی ما توسعه برنامه‌های فرهنگی در روستاها و مناطق عشایری است تا بتوانیم شاهد ارتقای برنامه‌های فرهنگی در این منطقه باشیم.

قاضی‌زاده تصریح کرد: در حال‌حاضر بیش از 6 هزار کتابخانه در مساجد کشور راه‌اندازی شده است که اجرای این طرح نقش بسزایی در افزایش سرانه مطالعه داشته است و درصدد هستیم کتابخانه‌های مساجد کشور را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل جزو سه استان برتر کشور است و همیشه در برنامه‌های فرهنگی و هنری این استان رتبه‌های شاخص را به خود اختصاص داده که تلاش مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری استان قابل تحسین و قدردانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.