ظرفيت ناوگان راه‌آهن جنوب در ايام نوروزافزايش يافته است.

افزایش ظرفیت ناوگان راه‌آهن جنوب در ایام نوروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، مديرکل راه‌آهن جنوب گفت: در ايام عادي توسط 3 قطار جابجايي مردم انجام مي‌شود که به منظور رفاه حال مردم و تردد بيشتر مسافرين در ايام نوروز، يک قطار ديگر همه روزه به صورت رفت و برگشت به ناوگان حمل و نقل ريلي استان اضافه شده است.

عبدالکريم درويش زاده افزود: امسال شرايط ويژه‌اي را براي مسافرين در نظر گرفته‌ايم تا در پيک نوروزي مردم بتوانند به خوبي به وسيله قطار مسافرت کنند.

وي افزود: هر ساله در آستانه نوروز پيش‌بيني‌هاي خاصي انجام مي‌شود تا به اين ترتيب مسافرين بدون مشکل تردد کنند که افزودن قطار به ناوگان حمل و نقل ريلي استان و تجهيز ايستگاه‌ها و نمازخانه‌ها از جمله اين اقدامات است. 

درويش زاده تصريح کرد: پيک ايام نوروزي هر ساله از 25 اسفندماه تا 16 فروردين ماه سال بعد، ادامه دارد و پيش بيني مي‌کنيم امسال بيش از 120 هزار مسافر در مسيرهاي برون استاني و حدود 100 هزار نفر در مسيرهاي درون استاني به وسيله قطار جابجا شوند.
وي ادامه داد: 4 قطار محلي پرسرعت، کار جابجايي مسافران را در استان بر عهده دارند و متناسب با تقاضا تعداد سرويس‌هاي داخل استان قابل افزايش خواهد بود. 

درويش زاده در خصوص تهيه بليت براي ايام عيد عنوان کرد: اکثر بليت‌ها از حدود يک ماه پيش توسط مردم خريداري شده است اما در برخي از روزها و مسيرها ظرفيت خالي وجود دارد و مردم مي‌توانند نسبت به خريد اقدام کنند. 

وي با بيان اينکه نرخ بليت‌ها نسبت به روزهاي عادي تغييري نکرده است و مردم مي‌توانند با همان قيمت‌هاي پيشين بليت موردنظر خود را تهيه کنند، گفت: در ايام نوروز کشيک‌هاي نوروزي در ايستگاه‌ها مستقر خواهيم کرد که کنترل حرکت قطارها را بر عهده دارند و همچنين اگر مردم دچار مشکلي شوند، مي‌توانند براي حل مشکل مربوطه به اين مراکز مراجعه کنند. 

مديرکل راه آهن جنوب در خصوص توصيه به مردم در ايام نوروز خاطرنشان کرد: همچنين در صورت وقوع هرگونه مشکلي مسافرين مي‌توانند از طريق سامانه 1539 مشکل خود را مطرح کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.