استقلال از ایستگاه راه آهن به صدر رسید+فیلم

استقلال تهران با تک گل خرسندنیا نیمه اول را به نفع تیمش به پایان رساند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛روز دوم از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با دیدار راه آهن و استقلال تهران آغاز شد.

ورزشگاه: آزادی

داور: شاهین حاج بابایی

راه آهن:

محسن فروزان، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، احمد مهدی زاده، حمیددیوسالار، مهدی حنفی، حامد زمانی، بهادر عبدی، علی فاطمی، مهراداد محمدی و محمدعباس زاده

سرمربی: یوانیس توپالیدیس

استقلال تهران:

مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج محمدی، امید امید نورافکن، روزبه چشمی، محمدرضا خرسند نیا، بهنام برزای، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی

گل

راه آهن 0 استقلال 1 (دقیقه 45، محمدرضا خرسندنیا): حرکت زیبای شهباززاده و پاس رو به بیرون او پس از گذر از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه به خرسندنیا رسید و او نیز ضربه بغل پای خود را روانه دروازه راه آهنی ها کرد، ضربه ای که با واکنش خوب و به موقع فروزان روبرو شد اما این توپ پس از دفع دروازه بان راه آهنی ها و در حالی که در اختیار وی بود با عدم تعادل او از خط رد شد و داور نیز به نشانه گل در سوت خود دمید.

دقیقه حساس:

دقیقه 2 – بهادر عبدی با کرنر خود روی دروازه استقلال اولین صحنه حساس بازی را به وجود آورد و سانتر تند و تیز این بازیکن در محوطه شش قدم از تمام بازیکنان گذر کرد و سپس توسط استقلالی ها به خارج از زمین فرستاده شد.

دقیقه 11 – دومین فرصت این بازی نیز توسط راه آهنی ها و بازهم با یک ضربه کرنر به دست آمد، بهادر عبدی این کرنر را هم به سوی دروازه رحمتی فرستاد و توسط مدافعان استقلال با ضربه سر دور شد.

دقیقه 25 – حرکت دیدنی میلاد محمدی توپ را درون محوطه استقلالی ها به فاطمی رساند و او با از پیش رو برداشتن مدافع استقلال ضربه خود را روانه دروازه آبی ها کرد اما این توپ با واکنش مهدی رحمتی به کرنر رفت.

دقیقه 31 – شهباززاده پشت محوطه جریمه راه آهنی ها با حرکتی دیدنی و جا گذاشتن یکی از بازیکنان حریف، توانست ضربه ای خطرناک را روانه دروازه راه آهن کند اما محسن فروزان توانست با واکنشی به موقع تنها موقعیت حساس آبی ها را به کرنر بفرستد.

دقیقه 42 – حامد زمانی طی فعل و انفعالاتی در محوطه استقلالی ها صاحب توپ شد و ضربه خطرناک خود را به سمت دروازه استقلال زد اما این توپ که از زاویه بسته زده می شد در حالی که دروازه رحمتی را به شدت تهدید کرد به بیرون رفت.

دقیقه 46 – با آمدن استقلالی ها به زمین حمله ای روی دروازه راه آهن ترتیب داده شد اما ضربه شهباززاده توسط مدافعان راه آهن به بیرون فرستاده شد.

دقیقه 48 – حامد زمانی پشت محوطه استقلالی ها پس از یک دریبل موفق با پای چپ شوت دیدنی خود را روانه دروازه رحمتی کرد اما این توپ خطرناک با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه استقلالی ها به بیرون رفت.

دقیقه 50 – حمله دیگر راه آهنی ها و ضربه آنها در محوطه جریمه استقلال توسط مدافعان این تیم بلوکه شد و محمد عباس زاده که صاحب توپ شده بود ضربه خود را به سوی دروازه آبی ها زد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 74 – حرکت تند و تیز اسماعیلی و توپی که او روی دروازه راه آهن فرستاد در حالی که بهترین موقعیت بازی را به وجود آورد نصیب عادل شیحی شد اما وی در حالی که تنها یک قدم تا دروازه فاصله داشت ضربه خود را به تیر دروازه کوبید تا این موقعیت استثنایی از دست استقلالی ها برود.

اتفاق ویژه

محسن فروزان دروازه بان فصل گذشته استقلال که قبل از این بازی بیش از 400 دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته بود، مغلوب ضربه خرسندنیا شد تا رکورد کلین‌شیتش بشکند. او که کری شدیدی با گلرهای استقلال دارد به این کلین‌شیت نیاز داشت.

چشمی مقابل پدیده ناپدید شد

هافبک تيم فوتبال استقلال با دريافت كارت زرد در بازی با راه آهن بازي دیدار بعدی آبی پوشان را از دست داد


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روزبه چشمی هافبك جوان آبی پوشان پايتخت با دريافت كارت زرد در بازی مقابل راه آهن یزدان و 2 كارته شدن از همراهی تيم خود برابر تيم پديده در هفته بيست و سوم ليگ برتر باز ماند .بنابراين چشمی در بازی پديده نمي تواند آبی پوشان را همراهی كند.

تيم فوتبال استقلال بيستم اسفند ماه در هفته بيست و سوم ليگ برتر در ورزشگاه آزاوی به مصاف پديده مشهد می رود .

................................................................................................

پدیده 1- ملوان بندرانزلی 0

ورزشگاه: 

ثامن مشهد

داور: محمدرضا فغانی ،حسن یوسفی، اسد حاج‌محمد

پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، احمد آل‌نعمه، رضا ناصحی، علی فرامرزی، حسین مرادمند، کریم احمدی، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، مسعود نظرزاده، معین عباسیان و یونس شاکری

سرمربی: رضا مهاجری

ملوان بندرانزلی:

سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی، عزت پورقاز، حسین ماهینی، عزیز معبودی، شهاب کرمی، مازیار زارع، پژمان نوری، محمد ستاری، محمد رضی پور و سیدجلال رافخایی

سرمربی: محمد غدیربحری

گل

پدیده مشهد 1 ملوان بندرانزلی 0 (دقیقه 69، یونس شاکری) : ارسال پدیده ای ها از روی نقطه کرنر در محوطه شش قدم پایین آمد و با دفع ناقص مدافعان ملوان به یونس شاکری رسید و وی نیز با ضربه ای سریع تنها گل بازی را تا این دقیقه به ثمر رساند.

دقایق حساس

دقیقه 12 – ضربه ناگهانی بازیکنان پدیده از پشت محوطه جریمه نواخته شد اما این توپ توسط حسینی مهار شد.
دقیقه 15 – سانتر معین عباسیان از روی نقطه کرنر با ضربه سر رضا ناصحی موقعیت خطرناکی روی دروازه ملوانان به وجود آورد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 18 – شهاب کرمی ضربه ایستگاهی ملوانی ها را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه پدیده زد اما این توپ خطرناک با واکنش به موقع روشنگر به کرنر رفت.
دقیقه 19 – ضربه کرنر ملوانی ها با سرزنی مهاجم این تیم روبرو شد و بازهم می توانست برای این تیم خطرناک باشد اما به مانند فرصت قبلی بازهم روشنگر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36 – رضا ناصحی از بیرون محوطه جریمه ملوانی ها شوت خطرناکی را به سمت دروازه این تیم زد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه انزلی چی ها به بیرون رفت.
دقیقه 37 – یک شوت دیگر از سوی پدیده ای ها و این بار معین عباسیان دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه وی با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
دقیقه 1+45 – محمدحسین کنعانی ضربه ایستگاهی ملوانان را بسیار جاندار و محکم به سوی دروازه مشهدی ها زد اما این توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 3+45 – همکاری بازیکنان پدیده چیزی نمانده تا دروازه تیم مهمان را باز کند اما ضربه ناصحی کمی عجولانه زده شد و از کنار دروازه ملوانی ها به بیرون رفت.
دقیقه 50 – ارسال ناصحی در محوطه جریمه ملوانان با حرکت آکروباتیک بازیکن پدیده مواجه شد که با بی دقتی توپ را به بیرون زد.
دقیقه 58 – ارسال پژمان نوری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر زیبای پورقاز دروازه پدیده را به شدت تهدید کرد اما روشنگر با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 70 – محسن یوسفی که از فاصله ای دور صاحب توپ شد ضربه خود را به سمت دروازه حسینی زد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78 – ملوانی ها که تصمیم دارند جواب گل خورده را بدهند روی دروازه پدیده خطرناک ظاهر شدند اما این توپ از کنار دروازه روشنگر به بیرون رفت.
دقیقه 79 – مازیار زارع از روی ضربه ایستگاهی ضربه بسیار خطرناکی را به سمت دروازه پدیده فرستاد که با خوش شانسی این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 83 – شوت راه دور و محکم معبودی به سمت دروازه پدیده توسط روشنگر مهار شد.
دقیقه 86 – ارسال ملوانی ها خطر دیگری روی دروازه پدیده به وجود آورد که با هوشیاری مدافعان این تیم دور شد.

...........................................................................................

فولاد خوزستان 1 - سایپا 0

ورزشگاه: 

غدیر اهواز

داور: بیژن حیدری - ابوالفضلی - میرزا بیگی

فولاد خوزستان:

علی سلیمی، محمداهل شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، عبدالله ناصری، چاگو، اکبر ایمانی، کوئه ماها، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری و مهرداد بایرامی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

سایپا:

حامد فلاح زاده، روزبه شاه علی دوست، ابراهیم صادقی، میلادمیداوودی، غلامرضا رضایی، مهدی ترابی، حامد شیری، سجاد مشکل پور، امین جواد مقدم، آندرانیک تیموریان و علی زینالی

سرمربی: مجید جلالی

گل

١-٠( فولادخوزستان): کرنر زیبای عبدالله زاده موجب شد تیموریان روی کامل خطا کند و داور پنالتی اعلام کند. اکبر ایمانی با ضربه فوق العاده زیبا و محکم توانست قفل دروازه فلاح زاده را باز کند.

دقیقه حساس

دقیقه ٣: حرکت زیبای بایرامی از سمت چپ بعد از دریبل بازیکت سایپا با یک پاس ادامه یافت اما درون محوطه شش قدم دفاع سایپا توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ٤: کرنر فولادی ها از سمت چپ را محمد اهل شاخه با ضربه پا به بالای دروازه فلاح زاده فرستاد.

دقیقه ١٤: حرکت هماهنگ فولادی ها روی ضربه آزاد به ایمانی رسید و ضربه این بازیکن در راه رسیدن به دروازه توسط بازیکنان سایپا برگشت خورد و توپ برگشتی را مهرداد بایرامی به آسمان کوبید.

دقیقه ٣٣: سانتر مواج عبدالله ناصری را کوئه ماها با ضربه سر زد که با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ٣٨: مهدی ترابی توپ را میانه میدان گرفت و پس از دریبل چند بازیکن فولاد در حالت تک به تک قرار گرفت اما ضربه دقیق این بازیکن را سلیمی با با برگشت داد.

دقیقه ٥٤: مهرداد بایرامی در حالت تک به تک قرار گرفت و ضربه اش را فلاح زاده به کرنر فرستاد اما بعد ازاین وضعیت داور به نشانه آفساید پرچم را بالا برد.
دقیقه ٥٧: پاس به درون محوطه جریمه بایرامی را کوئه ماها نتوانست به گل تبدیل کند.
دقیقه ٥٨: کرنر مواج فشنگچی را بایرامی با ضربه سر به سمت دروازه سایپا فرستاد و فلاح زاده توپ را در دو ضرب گرفت

حاشیه بازی

* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت علی اکبر دارستانی رعایت شد.
* مهدی دغاغله بازیکن نیم فصل اول فولاد پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولادی ها نرفت.
* مجید جلالی و دراگان اسکوچیچ به دلیل محرومیت حق نشستن روی نیمکت را ندارند.
*مساریچ که اولین  کاپیتانی در فولاد را مقابل سایپا تجربه کرده بود در این دیدار به دلیل مصدومیت غایب است.
* سجاد مشکل پور، حامد شیری، غلامرضا رضایی و مهدی ترابی سمت نیمکت فولاد رفتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار