توپالیدیس: بازیکنانم به ماندن در لیگ ایمان دارند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن یزدان گفت: بازیکنانم به باقی ماندن در لیگ برتر ایمان دارند و به سقوط فکر نمی کنند.

 توپالیدیس: بازیکنانم به ماندن در لیگ ایمان دارندبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ، یوانیس توپالیدیس در نشست خبری پیش از بازی دیدار راه آهن یزدان مقابل سپاهان اظهار کرد: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. پس از مدت ها ناکامی در گل زدن، در چهار هفته اخیر 7 گل به ثمر رساندیم. مهمترین مشکل تیم ما اشتباهات فردی است به گونه ای که  در بازی با استقلال خوزستان روی کرنر مستقیم گل خوردیم.  
 

 
وی افزود:  فردا مقابل سپاهان فقط برد می خواهیم تا براین اساس بتوانیم برای بقا شانس داشته باشیم. هفته آخر مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. در تمام مدتی که سرمربی راه آهن شدم مقابل تیم های مدعی مانند استقلال تهران و استقلال خوزستان بازی کردیم. به همین دلیل شرایطمان سخت تر شد.  
 
سرمربی راه آهن ادامه داد: وقتی تیم را در دست گرفتم مشکلات زیادی وجود داشت و تیم گل نمی زد. اما در چند بازی اخیر ما 7 گل به ثمر رساندیم. بنابرین تیم ما پیشرفت داشته است.  
 
  
وی درباره عملکرد داوران لیگ برتر، بیان کرد: هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی کنم. امیدوارم در هفته باقیمانده هم بهترین قضاوت ها از طرف داوران صورت بگیرد. دو ماه است که به اینجا آمدم چند روز به خاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم تیم را تمرین دهم.  
 
سرمربی راه آهن درباره عملکرد تیمش در هفته های اخیر بیان کرد: در زمان سرمربی قبلی وقتی با صبا بازی داشتند با یک گل به خودی به برتری رسیدند و حتی یک شوت هم به سمت دروازه تیم حریف نزدند اما ما مقابل استقلال، نفت، صبا و پدیده خوب بازی کردیم و حتی امتیاز هم گرفتیم. مالک تیم از من خواست نا ما هجومی بازی کنیم.  
 
توپالیدیس درباره ماندن یا نماندنش در این تیم برای فصل آینده گفت: مالک تیم از من خواسته در صورت سقوط راه آهن در این تیم بمانم و این تیم را دوباره به لیگ برتر برگردانم.  
 
سرمربی راه آهن درباره محرومین و مصدومین تیمش اظهار کرد: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و بدون مشکل مقابل سپاهان قرار می گیریم.  
 
توپالدیس در پایان درباره بازی با سپاهان گفت: مهم ترین مسئله این است که تمام تیم اعتقادو باور به ابقای راه آهن در لیگ برتر دارند. من از زمانی که به ایران آمدم متوجه شدم همه تیم ها شرایط خوبی دارند. بازی با سپاهان بسیار سخت است. آنها علی رغم شرایط فعلی در مجموع تیم خوبی هستند. ما نباید در بازی فردا هیچ اشتباهی بکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار